ديارِ دلتنگي ديارِ دلتنگي .

ديارِ دلتنگي

روز دختر چه چيزي هديه دهيم؟

روز دختر چه چيزي هديه بدهيم؟

روز دختر روزي است كه خيلي از پدر و مادر‌ها به دنبال تهيه هديه‌اي زيبا براي فرزند دلبندشان هستند.

سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) روز دختر ناميده شده است؛ در اين روز براي اينكه به دخترانمان بگوييم به يادشان هستيم نيازي نيست برايشان هديه گراني تهيه كنيم. مي‌توانيم با تقديم هديه كوچكي به دختران اين روز را به آن‌ها تبريك بگوييم و لحظات شادي را برايشان رقم بزنيم.

در ادامه اين گزارش نمونه‌اي از كادوي روز دختر را معرفي مي‌كنيم:

كارت تبريك روز دختر

كارت تبريك روز دختر مي تواند هديه مناسبي براي دختران ما باشد؛ با دادن يك كارت تبريك به مناسبت روز دختر به آنها بگوييم به يادشان هستيم. حتي مي‌توانيم خودمان اين كارت تبريك را درست كنيم و به دخترمان هديه دهيم.

 بخوانيد درباره: كادو تولد براي خانمها

كتاب؛ هديه‌اي ماندگار براي دختران

اگر دخترمان اهل مطالعه است، مي توانيم به او در روز دختر كتاب هديه دهيم. كتاب شاعر يا نويسنده مورد علاقه دخترمان مي تواند بهترين هديه براي او باشد.

3n3b_c7.jpg

دفترچه خاطرات

دفتر خاطرات يكي ديگر از مواردي است كه دختران به آن علاقه مند هستند و  مي تواند هديه مناسبي براي آنها در روز دختر باشد.

 

 

ليوان دخترانه

خريد ماگ و ليوان هايي كه روي آن طراحي شده است، مي تواند هديه مناسبي براي روز دختر باشد.

نقاشي و كاردستي

مي‌توان نقاشي كشيد يا كاردستي براي دخترمان تهيه كرد و در روز دختر به او هديه و اينگونه به او نشان داد كه به يادش هستي

چند شاخه گل براي روز دختر بهترين كادو براي عشقم

چند شاخه گل مي تواند ايده خوبي براي هديه روز دختر باشد. دختران از اينكه گل به آنها هديه بدهيد، خوششان مي آيد. مي توانيم گل مورد علاقه دخترمان را به او هديه و اينگونه نشان بدهيم، به يادش هستيم و به علايقش توجه مي كنيم.

روسري، كيف، كفش، جعبه جواهرات و زيورآلات هم از هداياي ديگري هستند كه مي‌توان در روز دختر هديه داد.

 

تاريخ دقيق روز دختر در سال ??

تاريخ روز دختر سال ???? مصادف با سه شنبه ? تير ???? برابر با يكم ذي‌القعده ???? و ولادت حضرت معصومه (س) است‌. زندگينامه حضرت معصومه (س) ‌از اينجا بخوانيد.

روز دختر در ايران

روز دختر در ايران بهانه‌اي است براي گراميداشت مقام دختر و آشنايي آنان با نحوه صحيح زندگي با بهره‌گيري از فرهنگ ايراني و اسلامي، اين روز در رسانه‌هاي خبري و اجتماعي نيز بازتاب وسيعي دارد.

تاريخچه روز دختر در ايران

در سال ???? رويدادي تأثيرگذار براي دختران كشورمان اتفاق افتاد. شوراي عالي انقلاب فرهنگي، بر اساس پيشنهاد فرهنگسراي دختران، روز مبارك تولد حضرت فاطمه معصومه (س)، كريمه اهل بيت را به عنوان «روز ملي دختران» تصويب و اعلام كرد و بر همين اساس نيز طي جشني در روز ميلاد آن حضرت، اولين سالروز ملي دختران گرامي داشته شد و فرهنگسراي دختران به عنوان دبيرخانه دائمي روز ملي دختران انتخاب شد.

بدون ترديد، توجه به اهميت و ضرورت اين روز و فرصت‌هاي آن، همچنين دقت به وضعيت دختران در جامعه كه براي اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملي نياز است، مي‌تواند از روز ملي دختران، فرصتي مغتنم براي كار جمعي در مورد دختران بسازد كه زمينه‌هاي حركت‌هاي بزرگ و تغيير و تحولات درخشان براي توسعه و بهبود زندگي دختران را فراهم نمايد. اين فرصتي است كه شايد لازم بود خيلي پيش از اينها اتفاق مي‌افتاد و اكنون كه زمينه آن فراهم شده است، بي توجهي به آن، با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممكن است زيان‌هاي فرهنگي اجتماعي بزرگي را به همراه داشته باشد.

برنامه‌هاي روز دختر در ايران

هر سال در روز دختر برنامه‌هاي متنوع فرهنگي با هدف تكريم دختران در ايران برگزار مي‌شود.

روز جهاني دختر سال ????

روز جهاني دختر بچه‌ها (International Day of Girl Child) در تاريخ ?? اكتبر برابر با ?? مهر هر سال برگزار مي‌شود كه اين تاريخ به نام روز جهاني دختر شناخته مي‌شود.

نام‌گذاري روز دختر در جهان قدمت زيادي ندارد و از سال ???? توسط سازمان ملل به صورت رسمي آغاز شده و هدف آن ايجاد فرصت‌هاي اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دخترها ذكر مي‌شود.

علت نامگذاري روز جهاني دختر در ?? اكتبر

با وجود كمپين‌هاي متعدد، هر شخص دلايل خاصي را براي وجود روز جهاني دختر اعلام مي‌كرد، هدف از نامگذاري روز جهاني دختران در ?? اكتبر ايجاد فرصت‌هاي بيش‌تر اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دختر خانم‌ها و رفع نابرابري‌ها ذكر مي‌شود و چندين دليل وجود داشت كه باعث شد نظر سازمان ملل به آنها جلب شود:

  • حمايت از عدم ازدواج اجباري براي دختران
  • حمايت از عدم خشونت عليه دختران و زنان
  • بهبود سطح آموزشي و عدم ازدواج كودكان دختر

بر اساس آمار رسمي سازمان يونيسف، دختران در سراسر جهان با تبعيض‌هاي گوناگوني مواجه هستند:

  • ?? ميليون دختربچه در سراسر جهان به آموزش ابتدايي دسترسي ندارند.
  • در سراسر جهان حدود ??? ميليون دختر ختنه شده‌اند. هر سال سه ميليون دختر در كشورهاي مختلف جهان در معرض خطر ختنه شدن قرار دارند.
  • دختران پنج تا ?? سال در روز ??? ميليون ساعت در خانه كار مي‌كنند. رفت و روب، آشپزي يا حتي آوردن آب از چاه يا چشمه. ساعاتي كه پسران پنج تا ?? ساله صرف كارهاي خانه مي‌كنند، پنجاه درصد كمتر از دختران است.
  • هر سال ?? ميليون دختر خردسال در نقاط مختلف جهان مجبور به ازدواج مي‌شوند و در حال حاضر از هر پنج زن در جهان يكي زير ?? سال ازدواج كرده است.
  • بسياري از اين افراد مورد بدرفتاري روحي و خشونت جنسي همسران خود قرار مي‌گيرند. دختراني كه زود ازدواج مي‌كنند در سنين پايين به عنوان مثال در ?? سالگي باردار مي‌شوند و بسياري از آنها به دليل بارداري و زايمان تا پايان عمر از مشكلات سخت جسمي خود رنج مي‌برند.

برچسب: روز دختر چه چيزي هديه دهيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۵:۵۹ توسط:sam موضوع:

جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام با نوبشو ماركتينگ

جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام با نوبشو ماركتينگ

نوبشو ماركتينگ يكي از پلتفرم هاي معتبر ديجيتال ماركتينگ است كه در زمينه جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام فعاليت دارد .

فعاليت هاي نوبشو ماركتينگ محدود به موارد ذكر شده نمي باشد و در ديگر زمينه ها نظير موتور جستجوي كالا، توليد محتواي بهينه، طراحي سايت و سئو و غيره فعاليت هاي گسترده اي را دارد .

نوبشو ماركتينگ در زمينه ديجيتال ماركتينگ فعاليت هاي دقيق و گسترده اي را دارد. تبليغات تلگرامي گسترده همراه با راه اندازي اسپانسر پروكسي تلگرام از دسته خدماتي هستند كه نياز به كارشناسان خبره در اين زمينه دارند و خوشبختانه در زمان كوتاهي با ارائه خدمات با كيفيت با قيمت بسيار مناسب توانسته محبوبيت خوبي را در بازار كسب كند .

زماني كه به توسعه كسب و كار خود فكر ميكنيد و به دنبال روشهاي متفاوت تبليغات در دنياي ديجيتال يا همان به اصطلاح ديجيتال ماركتينگ هستيد، نوبشو در اين زمينه خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد.

تبليغات در ديگر كانال هاي تلگرامي هميشه ايده موفق و خوبي بوده اما هزينه بالائي را مي طلبد. حال روشهاي نوبشو در اين زمينه خلاقانه و صد البته بسيار ارزان تر مي باشد .

اسپانسر پروكسي تلگرام يكي از روشهاي بسيار موفقي است كه مي تواند در زماني كوتاه ممبرهاي تلگرامي كاملاً واقعي را وارد كانال شما كند و اين نوع خدمات به طور محدود ارائه مي شوند اما خوشبختانه نوبشو ماركتينگ با بكارگيري متخصصان اين حوزه، تبليغات با اين روش را بصورت كاملاً حرفه اي و با كيفيت ارائه مي كند.

در روش اسپانسر پراكسي كانال تلگرامي كه قصد تبليغ را دارد، با فعال شدن پراكسي بروي تلگرام كاربران فعال شده و كانال تلگرامي به حالت چسبنده يا پين در آمده و به كاربران نمايش داده مي شود.

اما اجازه دهيد كمي بيشتر با پلتفرم نوبشو آشنا شويم، نوبشو محدود به خدمات ديجيتال ماركتينگ نيست .

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

افرادي كه با اين موتور جستجوي كالا كار كرده اند، اين موتور جستجو را بسيار كاربر محور و ساده مي دانند .

rvga_b10.png

سادگي بي حد و حصر نوبشو و توجه ويژه و مستقيم اين پلتفرم به نياز كاربران با نيل هدف رضايتمندي كاربر، اين پلتفرم را تبديل به موتور جستجوي كالاي بسيار موفق نموده است .

نوبشو ويژگي هائي دارد كه پلتفرم هاي قبلي كمتر به آن توجه كرده اند و به همين دليل است كه اين موتور جستجو تبديل به يك پلتفرم بسيار موفق شده است. مواردي از جمله محتواهاي گوناگون در جهت راهنمائي كاربر براي خريد بهتر و بهينه تر و همچنين ارائه خدماتي نظير خدمات ديجيتال ماركتينگ و افزايش فروش بهينه تر و همچنين طراحي وبسايت و سئو براي فروشندگان .

در كنار ارائه خدمات جستجوي كالا بصورت حرفه اي توسط نوبشو، خدماتي نظير ژورنال اطلاعاتي نوبشو و خدمات ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت توسط نوبشو نيز براي كاربران در نظر گرفته شده است .

در ژورنال نوبشو، اطلاعات خاص و بروزي در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت در مورد موضوعات مختلف و دغدغه هاي گوناگون . ژورنال نوبشو با هدف انتخاب صحيح تر كالا و ارائه اطلاعات دقيق، بدون مسيردهي خاص به اطلاعات براي كاربران تهيه شده است . بيش از 900 مقاله با موضوعات گوناگون و بصورت دقيق ، نظير لوازم جانبي ، لوازم كوه نوردي، راهنمائي در خصوص خريد پوشاك، خريد موبايل و لوازم ديجيتال، خريد لوازم آرايشي و غيره در ژورنال نوبشو دقيق ترين اطلاعات را بصورت كاملاً رايگان در اختيار كاربران نوبشو قرار مي دهد .

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . اين نام مجاز نمي باشد حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

تشخيص اجناس اوريجينال از فيك و معرفي انواع برندهاي خارجي و ايراني و مزايا و معايب هريك و ويژگي هاي هر محصول از جمله مواردي است كه در ژورنال نوبشو مورد بررسي قرار مي گيرد .

به منظور ارتقاي كسب و كار خود نيز مي توانيد از خدمات نوبشو ماركتينگ استفاده نمائيد، جائي كه دغدغه هاي ديجيتال ماركتينگ  و توسعه كسب در كانون توجه قرار گرفته است .

مواردي نظير سفارش توليد محتوا و يا سفارش طراحي سايت را مي توانيد در قسمت نوبشو ماركتينگ بيابيد .


برچسب: جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام با نوبشو ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۲:۵۶ توسط:sam موضوع:

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۷:۳۳ توسط:sam موضوع:

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفكيك و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامكي براي  اس ام اس تبليغاتي يكي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان كسب و كار است.

اما نكته ي حائز اهميت  اين است كه آيا هر سامانه پيامكي براي پيامك تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي كيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي كه شركت ها و كسب و كارها اقدام به تبليغات كردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يك شركت فقط قابليت سفارش تبليغ در يك روزنامه و يا در يك آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت كه مسلما در اين نوع تبليغات امكان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود كه تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده كاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفكيك و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود كه تبليغ را دريافت ميكنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و كمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يك سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يك پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است كه با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست كه از ابزار مرتبط با اين كار استفاده شود.

ممكن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامكي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميكنند.

يك پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانك هاي شماره تفكيك شده در اختيار كاربران قرار دهد.

تفكيك اين شماره ها بايد طوري باشد كه براي تمام كساني كه قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند كاربردي باشد.

براي مثال ممكن است كاربري قصد ارسال به مخاطبان يك شهر را به تفكيك موقعيت مكاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفكيك هاي پر كاررد را بررسي ميكنيم.

1)      تفكيك بر اساس موقعيت مكاني :

در اين بانك شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يك شهر تفكيك شده و فقط كافي است كه براي  ارسال پيامك تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفكيك بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانك شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفكيك شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفكيك بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانك شماره  اصناف و مشاغل كل كشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفكيك شده است كه براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امكاناتي جهت ايجاد چنين تفكيكي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي كند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يكي درگير از عوامل مهمي كه بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس كند كه مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد كرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود كه ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نكردني بالا تر برود.

قبل از خريد يك پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي كنيد تا از امكانات و قابليت هاي كامل اين ابزار مطلع شويد.


برچسب: ارسال اس ام اس تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۴۲ توسط:sam موضوع:

نگهداري‌هاي پس از ايمپلنت ‌به چه صورت است؟

ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان از متدهايي است كه درست بسان دنداني سالم و طبيعي مي ماند و جايگزين دندان مي شود.

چه افرادي كانديداي ايمپلنت هستند؟


افراد داراي شرايط ذيل كانديداي مناسبي براي انجام ايمپلنت مي باشند:
1-
استخوان ناحيه مربوطه بايد از نظر تراكم،ارتفاع و قطر آمادگي لازم داشته باشند.
2-
مراجعه كننده نبايد داراي بيماري لثه اي بوده و بهداشت بايد در حد بالا بالايي باشد.
3-
استعمال دخانيات براي اين بيماران ممنوع مي باشد.
4-
بيمار بايد از نظر وضعيت بدني سالم باشد و به بيماري هايي من جمله ديابت پيشرفته،سرطان و ساير اينگونه بيماري ها مبتلا نباشد.
لطفا براي ديدن فيلم توسط دكتر بزرگ روي لينك ايمپلنت دندان كليك نماييد.


 

نگهداري‌هاي پس از ايمپلنت ‌به چه صورت است؟


پس از انجام ايمپلنت، رعايت بهداشت بايد به بهترين شكل صورت بگيرد. در غير اين صورت استخوان اطراف ايمپلنت و نيز لثه دچار عفونت شده سپس ايمپلنت مانند دنداني طبيعي لق مي شود و بايد آن را خارج كرد.

در‌مورد پروتز‌هاي روي ايمپلنت توضيحاتي مي‌دهيد؟


در مواقعي كه بيمار فقط يك دندان از دست رفته داشته باشد،مي توان آن را ايمپلنت جايگزين كرد اما اگر جاي زيادي از دندان-ها خالي باشد،آنگاه ايمپلنت ها به عنوان پايه هاي بريج مورد استفاده قرار مي گيرند.از ديگر موارد استفاده از ايمپلنت مربوط به آن دسته از بيماراني است كه براي مدت مديدي دندان هاي خود را از دست داده اند و داراي دندان مصنوعي مي باشند. بدين صورت با سپري شدن زمان دندان مصنوعي فك پايين به دليل تخريب استخوان فك لق مي شود.
بهترين گزينه براي درمان كردن اين قبيل از بيماران اين است كه حداقل دو ايمپلنت در گرداگرد دندان هاي نيش فك پايين قرار دهند.يعني روي آن ها دو گيره به صورتي قرار گيرد كه در داخل دندان مصنوعي قفل شود.اين عمل از بروز لق شدن آن جلوگيري به عمل مي آورد.
بررسي كامل قيمت و هزينه هاي كاشت ايمپلنت دندان
متقاضيان ايمپلنت براي ترميم دندان روز به روز بيشتر مي شود.اما يكي از مهم ترين موانع در استفاده از اين روش، هزينه ي سرسام آور اين عمل است.در ادامه به اين موضوع بيشتر خواهيم پرداخت.

ايمپلنت دندان


ايمپلنت دندان از متدهايي است كه درست بسان دنداني سالم و طبيعي مي ماند و جايگزين دندان مي شود. انتخاب نوع آن بستگي به عوامل مختلفي دارد من جمله: نوع پروتز،وضعيتي كه استخوان فك دارد و همينطور شرايط بيمار و از همه مهم تر قيمت ايمپلنت دندان...نكته ي مهم اين است كه بيمار بايد همانند دندان طبيعي از ايمپلنت دندان خود مراقبت كند و هم چنين فشار بيش از حد بر ايمپلنت دندان صحيح نمي باشد.
در مورد نگراني هاي زياد به خاطر اين عمل بايد بگويم كه شما تنها نيستيد.يكي از بزرگترين دغدغه هاي بيماران مربوط به همين هزينه ي درمان مي باشد.بنا بر شرايطي كه هر بيمار دارد،قيمت ايمپلنت دندان متفاوت مي باشد.بهترين روش براي دانستن قيمت دقيق اين است كه مشاوره رايگان بگيريد و از پزشكتان بخواهيد كه همه چيز را برايتان توضيح بدهد.بهتراست پزشكي را انتخاب كنيد كه همه ي مراحل دندانتان را من جمله كاشت و روكش،در يكجا انجام دهيد.اينگونه كمي از هزينه هاي اين عمل كاسته مي شود و ديگر نياز نخواهيد داشت تا به مطب هاي مختلفي مراجعه كنيد.

نوع ايمپلنت


هزينه هاي ايمپلنت دندان از عوامل گوناگوني سرچشمه مي گيرد.روش درماني كه پزشك برطبق شرايط فرد درنظر مي گيرد و همچنين نوع ايمپلنت از عامل هاي مهم است.پس از سپري شدن اين مرحله ها،پزشك در استخوان فك پيچ فلزي قرار مي دهد و بدين صورت درمان را آغاز مي كند.

 

قيمت ايمپلنت دندان


متاسفانه به دليل وارد شدن بعضي از تجهيزات پاياني و قيمت ايمپلنت دندان اين تجهيزات از كشورهايي مثل آمريكا و يا اروپا بيشتر بوده و دليل عمده و اصلي آن شركت هاي واردكننده ي خارجي هستند كه با اين قيمت گذاري ها باعث بروز اين چنين مشكلاتي شده اند و همه ي كشورهارا از لحاظ قدرت خريد يكسان مي پندارند. دليل ديگر اين است كه اين تجهيزات را با قيمت ايمپلنت دندان بيشتري مي فروشند و اين تفاوت ها بي تاثير نبوده است.بيشترين هزينه ي درمان هاي دندان پزشكي متعلق به كاشت دندان مي باشد.بخش عمده ي هزينه ي اين عمل به قيمت خود كالا بستگي دارد.

از برند هاي معتبر استفاده كنيد


مسلما برندي كه انتخاب مي كنيم در كيفيت درمان تاثير زيادي دارد.انتخاب كردن ايمپلنتي كه از هر نظر مناسب و محصول شركت معتبري باشد در ماندگاري و عدم آسيب ديدن ايمپلنت دندان تاثير بسزايي دارد.برعكس اين موضوع نيز كاملا صدق مي- كند، يعني استفاده از جنس نامرغوب و نامناسب عوارض شديدي به همراه خواهد داشت.

بررسي ميزان موفقيت


عوامل زيادي در موفقيت ايمپلنت دندان وجود دارند كه در ميان آن ها مي توان به سلامت جسمي،سلامتي و كيفيت لثه و همينطور تراكم استخوان فك اشاره كرد.همه ي اين عوامل در موفقيت يك ايمپلنت دنداني تاثير جدي دارند.
اين روش يعني كاشت دندان،در جوامع پيشرفته ي پزشكي نسبت به ساير عمليات زيبايي دندان مورد تاييد قرار گرفته است و در مقايسه با روش هاي سنتي و قديمي بهتر است.با اين حال به علت هزينه ي بسيار بالايي كه دارد باعث مي شود تا عده ي زيادي از بيماران از انجام اين عمل چشم پوشي كنند.بهتر است كه در ابتدا با پزشك متخصص مشورت كنيد و سپس تصميم بگيريد.
ايمپلنت دندان كار آساني نيست و نبايد آن را به هر پزشكي سپرد.درست است كه هزينه ي انجام اين عمل بسيار مهم است، اما با چه قيمت ايمپلنت دندان...در نتيجه هم به فكر هزينه باشيد و هم پزشكي كه قرار است زيبايي دندانتان را به او بسپريد.پس در اين زمينه كاملا هوشيار باشيد و با آگاهي كامل تصميم بگيريد.

اصول قالبگيري پروتز ايمپلنت


اين مقاله روش هاي مختلف قالبگيري پروتز ايمپلنت  را ارائه ميدهد و به 2 روش تري باز و بسته مي پردازد.اين مراحل نياز به دقت زيادي دارد و دندانپزشكان بايد با دقت بيشتري اين مرحله را طي كنند تا پروتز نهايي را بتوانند به بهترين نحو ممكن بسازند. در ادامه مطالب به خلاصه اي از اين دو مرحله خواهيم پرداخت.
1. تري باز
اگرقالبگيري در نواحي فيكسچر و به طرز تري بازاست نيازبه دقت بيشتري است و تكنيك ويژه آن سمت گزينش اباتمنت هاي زاويه داراست و از اين روش معمولا دندانپزشكان كمك ميگيرند. ايمپرشن كوپينگ هاي باز در اين روش كاربرد دارند  و وقتي زمان برداشت قالب فرا ميرسد جابجاكردن بخش ها كم مي شود.
اول از همه برروي سطح فيكسچر، با بسته شدن ايمپرشن كوپينگ ها روبه رو خواهيد شيد و دراين بخش ها تزريق ماده قالبگيري صورت ميگرد. در اين مرحله تري معمولي كاربرد دارد با اين تفاوت كه با سوراخ شدن جايگاه ايمپرشن ها روبه رومي شود، به روشي اي كه نوك آنها بعد از اينكه تري بر سطح ايمپرشن جاي گيري كرد، از تري خارج مي شود.پيچ ايمپرشن ها بدوناپ اينكه تري را جدا كند،  باز ميكنند و پس ازآن ازسطح ايمپلنت دندان آنها را با قالب جدا ميكنند.
پس ازاينكه اين مرحله انجام شد،ايمپرشني كه در قالب جا مانده، درلابراتوار آنالوگ را مي بندند ودر اين مناطق شكل بافت نرم به وجود مي آيد و سپس گچ ريزي صورت مي گيرد و اباتمنت متناسب انتخاب مي شود وزماني پروتز نهايي اباتمنت به وجود مي آيد كه مرحله توليد نشانگر جايگاه و موم گذاري گذرانده شود و داخل دهان تست و امتحان مي شود.
2.
تري بسته
در صورتي از روش  قالب گيري فيكسچر و به صورت تري بسته (Fixture level – Close tray) استفاده ميشود كه تست اباتمنت خوب نباشد.به صورتي كه ازبا كمك گرفتن از جايگزيني ايمپرشن كوپينگ بر سطح فيكسچرمي توانيد، جايگاه اباتمنت و فيكسچر را در كست مجددا باسازي كرده واندازه و قطر اباتمنت در لابراتوار امتحان شود.
در اين شيوه ايمپرشن كوپينگ به جاي هيلينگ بسته ميگردد و در اين مناطق ماده قالبگيري داخل مي شود. پس از آن بر سطح ايمپرشن كوپينگ ها تري قالبگيري قرار ميگيرند. دراين حالت نمود دروني تري،محل جديد ايمپرشن ها را مشخص ميكند.

ايمپلنت هاي دنداني چيست؟




ايمپلنت هاي دنداني از روكش هاي فلزي يا قالب هايي تشكيل شده اند كه در درون استخوان فك ودهان و لثه به شكل جراحي قرار مي گيرند. زماني كه اين ايمپلنت ها در جايگاه خودشان قرار مي گيرند، اين اجازه را به پزشك خود مي دهند تا دندان هايي كه قرا است جاي آنها باشند را به خوبي روي آن قرار دهند.
براي قرار گرفتن و پذيرش ايمپلنت، شما بايد از لثه هاي سالم وغير عفوني و استخوان مناسب و محكم و به اندازه برخوردار باشيد تا بتوانيد به خوبي از ايمپلنت حمايت كنيد. شما علاوه بر اين بايد قول دهيد كه  ازاين ايمپلنت هاي ساخته شده سالم وصحيح نگه داري كنيد. براي موفقيت در استفاده از ايمپلنت در زمان زياد مراقبت هاي دقيق و خوب ازدهان و دندان ومراجعه به دندانپزشكي به طورمنظم بسيار مهم است.
درسته كه استفاده ازايمپلنت ها روشي گران تر از شيوه هاي ديگر كاشت دندان ها هستند، و حتي تقريبا همه بيمه هاي موجود اغلب پايين تر از 10% مبالغ  را حمايت مي كنند.ولي با همه ي اينها ايمپلنت دنداني، بهترين و موثر ترين شيوه و عمل براي پر كردن جاي خالي دندانهايي كه از دست رفته است مي باشد و شكلي طبيعي و منظم و زيبا دارد.
منبعايمپلنت   ، آفتاب


برچسب: نگهداري‌هاي پس از ايمپلنت ‌به چه صورت است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۴۸ توسط:sam موضوع:

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي در شمال تهران

بسياري مواقع افراد با مشكلاتي در ناحيه فك و صورت خود مواجه مي شوند. گاه اين مشكل به حوزه دندانپزشكي مربوط است و گاه يكي از تخصص هاي پزشكي، امكان رفع آن را دارد. پزشك و دندان پزشك براي تشخيص درست بيماري از ابزارهايي سود مي برد. يكي از اين ابزارها، راديولوژي فك و صورت است.

nlq6_e4.jpg

راديولوژي فك و صورت

راديولوژي فك و صورت به مجموعه وسيعي از عكس برداري هاي ناحيه دهان، فك و صورت اطلاق مي شود كه در بخش راديولوژي به صورت تخصصي انجام مي گيرد. تصويرهاي راديولوژي فك و صورت از ناحيه دهان، دندان ها، سينوس ها و فك گرفته مي شود و با ساير نقاط سر ارتباطي ندارد.

راديولوژي فك و صورت

ميزان اشعه به كار رفته در راديولوژي فك و صورت

با توجه به اينكه عكس هاي راديولوژي با استفاده از امواج و اشعه ها تهيه مي شوند، دستگاه هاي به كار رفته براي راديولوژي فك و صورت از انواعي هستند كه كم ترين اشعه ممكن را به بيمار ساطع كنند. از اين رو مي توان اشعه هاي تابشي را ايمن تلقي كرد.

از انواع عكس برداري هاي راديولوژي فك و صورت، به اسكن  cbct در شمال تهران  و عكس opg به اختصار اشاره خواهيم كرد:

اسكن cbct

يكي از انواع عكس برداري هايي كه زير مجموعه راديولوژي فك و صورت محسوب مي شود، اسكن cbct است. اين نوع از اسكن توسط دستگاه مخصوصي صورت مي پذيرد، كه از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در حوزه پزشكي و دندانپزشكي است.

 نحوه انجام اسكن cbct

به گزارش پزشكين، براي انجام اين اسكن فرد بايستي به صورت ثابت و بي حركت در مقابل دستگاه cbct قرار گيرد. قسمت متحرك دستگاه، با چرخش ??? درجه اي به دور سر بيمار چرخيده و عكس برداري را به پايان مي رساند. اين دستگاه در هر دور مي تواند حدود ??? عكس به صورت دو بعدي ثبت كند. عكس هاي دو بعدي بعد از پردازش، تصاويري سه بعدي را در اختيار درمانگر قرار خواهد داد.

ويژگي هاي منحصر به فرد اسكن cbct

  • اسكن cbct تصاوير را به صورت سه بعدي عرضه مي كند. قابليتي كه در ساير انواع عكس برداري با اين كيفيت ممكن نيست.
  • دستگاه cbct تنظيماتي دارد كه از طريق آن مي توان تابش اشعه را محدود به نقاطي خاص كرد و از اين طريق تمام بدن و سر بيمار تحت تابش اشعه قرار نمي گيرد.
  • دستگاه cbct با چرخش ??? درجه اي توان اين را دارد كه در زواياي متعدد، تصاوير مناسبي را عرضه كند. قابليتي كه با ديگر روش هاي عكس برداري قابل رقابت نيست.
  • سرعت انجام عكس برداري با اين روش به نسبت كيفيت و سه بعدي بودن تصاوير حاصله، بسيار بالا بوده و در وقت پزشك و بيمار صرفه جويي مي شود.
  • برخي از انواع عكس برداري فقط استخوان ها و بافت هاي محكم را به خوبي در تصاوير نشان مي دهند؛ اما cbct اين امكان را دارد تا از تمامي نسوج و بافت ها مانند عصب، ريشه، رگ ها و بافت نرم تصويربرداري كند. اين قابليت سبب شده تا تشخيص بسياري از مشكلات بيماران مانند كيست و عفونت نيز از اين طريق ممكن باشد.

موارد قابل تشخيص در اسكن cbct

  • بافت هاي استخواني ناحيه سر و گردن
  • شكستگي استخوان هاي مياني صورت
  • بررسي جهت و ميزان رويش دندان هاي نهفته
  • تومورهاي استخواني
  • تومورهاي دندان و تاثير آن بر دندان هاي مجاور
  • كيست
  • ضخامت استخوان ها
  • وضعيت قرارگيري ايمپلنت در لثه
  • عفونت لثه
  • وضعيت كانال عصب هاي دنداني
  • ريشه دندان
  • وضعيت و ابعاد كام
  • مشكلات مرتبط با تكامل و رشد
  • بيماري هاي خاص فك و صورت

اسكن cbct در زعفرانيه

يكي از مراكزي كه نسخه هاي اسكن cbct در زعفرانيه و نواحي اطراف آن را پذيرش مي كند، مركز راديولوژي الف واقع در ميدان الف زعفرانيه است كه با استفاده از دستگاه هاي مدرن، اسكن هايي با كيفيت بالا انجام مي دهدراديولوژي تخصصي دهان، فك و صورت الف، تمام خدمات عكس برداري هاي فك و صورت را با بهترين كيفيت به بيماران عرضه مي كند.

عكس opg

يكي ديگر از زيرشاخه هاي راديولوژي فك و صورت، عكس opg يا پانوراميك است. دستگاه opg يك عكس دو بعدي از دو فك و تمام دندان ها به صورت يك نما در اختيار دندان پزشك قرار مي دهد كه براي ترميم، ارتودنسي، ايمپلنت، عصب كشي و كشيدن دندان كارگشا است.

نحوه عكس برداري به روش opg

نحوه انجام اين عكس برداري نيز مشابه اسكن cbct است. بيمار بايد تمام اشيا فلزي مانند عينك، گوشواره و گردنبند را خارج كرده و بي حركت بماند. بازوي متحرك دستگاه دور سر بيمار شروع به چرخش مي كند و ظرف مدت كم تر از يك دقيقه عكس برداري انجام مي شود.

تفاوت عكس opg و اسكن cbct

  • عكس opg به صورت دو بعدي و cbct به صورت سه بعدي عرضه مي شود.
  • قسمت متحرك cbct حركت ??? درجه اي دارد. بر خلاف opg كه ??? درجه مي چرخد.
  • تصوير cbct بافت هاي نرم و اعصاب و رگ ها را نيز نمايان مي سازد. حال آنكه opg به نشان دادن ريشه دندان، پوسيدگي و تومورها اكتفا مي كند.
  • اشعه تابشي در cbct نسبت به opg بيشتر است. به همين دليل تا زماني كه opg جوابگوي مشكل بيمار است، بايد به آن بسنده كرده و از انجام cbct پرهيز داشت.
  • از آنجا كه cbct پيشرفته تر و داراي فناوري پيچيده تري است، قابليت محدود كردن منطقه تابشي را دارد كه چنين قابليتي به طور معمول در دستگاه هاي opg وجود ندارد.
  • عكس opg فقط براي فك و دندان ها و در امور دندانپزشكي كاربرد دارد؛ اما cbct را مي توان در شكستگي صورت، جراحي هاي فك و صورت و درمان مشكلات مرتبط با سينوس ها و بافت هاي دهان و صورت نيز به كار برد.

انواع خدمات راديولوژي فك و صورت مانند عكس opg در مركز راديولوژي الف قابل عرضه است.


برچسب: راديولوژي فك و صورت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۵۵ توسط:sam موضوع:

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

ورق كامپوزيت ورق‌هايي است كه به صورت لايه لايه از مواد مختلف تشكيل شده است كه هر كدام به منظور خاص و جداگانه‌اي در ساختار اين ورق قرار گرفته اند. امروزه با گسترش استفاده از كامپوزيت‌ها، استفاده از ورق‌هاي كامپوزيتي به خصوص در نماي ساختمان ها و دكوراسيون خارجي بالاخص تابلوسازي افزايش چشم گيري يافته است. ورق آلومينيومي به طور مثال، از دو لايه آلومينيوم و يك هسته‌ي مركزي كه معمولاً پليمري است تشكيل شده است. آلومينيوم به دليل شكل پذيري بالا و پايين بودن وزنش، هم چنين به خاطر اين كه دچار زنگ زدن و خوردگي نيز نمي‌شود، استفاده‌ي فراواني در كامپوزيت‌ها دارد. هم چنين آلومينيوم ظاهر جذاب و دلپذيري دارد كه از ديگر مزيت‌هاي اين فلز به حساب مي‌آيد. لايه مركزي يا هسته كه معمولاً از جنس پليمر است، براي عايق كردن ورق‌ها در برابر دما و آلودگي‌هاي صوتي قرار داده مي‌شود. البته جنس پليمر يا پلاستيك در برابر حريق و آتش سوزي مقاوم نيست كه اين موضوع باعث شده در مواردي از هسته‌هاي سنگي به جاي پليمر يا پلاستيك در ورق‌هاي كامپوزيتي استفاده شود. هم چنين پليمرهاي ضد حريق نيز توليد شده كه در برابر آتش سوزي مقاوم هستند. اين پليمرها FR يا Fire Resistance (مقاوم در برابر آتش سوزي) نام دارند.

پلي اتيلن نام پليمر مشهوري است كه از آن به عنوان هسته‌ي ورق‌هاي كامپوزيتي به دفعات زياد استفاده مي‌شود. اين ماده به دليل انعطاف پذيري بالا به طراحان اجازه مي‌دهد تا طرح‌هاي بسيار پيچيده‌اي را طراحي و اجرا كنند. تنها نقطه ضعف اين ماده شيميايي آن است كه در برابر آتش سوزي و حريق مقاومت چنداني ندارد. بين 3.5 تا ? كيلوگرم وزن دارد كه براي استفاده در نما و كاهش بار مرده بسيار مناسب است. هم چنين اين كم بودن وزن باعث مي‌شود تا نما در برابر حوادثي هم چون زلزله عملكرد قابل قبولي داشته باشد. با استفاده از فناوري جديد و به كار بردن فناوري نانو در ساخت ورق كامپوزيت‌هاي نما قابليتي در آن‌ها به وجود آمده ديگر دود و گرد و غبار آن‌ها را كثيف نمي‌كند. به اين ورق‌هاي كامپوزيتي اصطلاحاً خودشو نيز گفته مي‌شود. البته اين ورقه‌هاي كامپوزيتي تنها در نما و دكوراسيون ساختمان و تابلوسازي كاربرد ندارند و در بسياري از طراحي‌هاي ديگر، حتي در ماشين‌ها نيز كاربرد دارند.

ورق كامپوزيت آلومينيوم چيست؟

ورق كامپوزيت آلومينيوم متشكل از سه لايه شامل دو لايه ورق از جنس آلومينيوم به ضخامت ? تا ?/? ميليمتر و يك لايه از مواد پلي اتيلني به ضخامت ? الي ? ميليمتر مي باشد لايه خارجي داراي يك پوشش آستر اپوكسي رزين و يك لايه PVDF جهت تثبيت رنگ مي‌باشد. روي سطح ورق كامپوزيت آلومينيوم با يك لايه فيلم محافظت مي‌شود.

cj5t_z9.jpg

ورق كامپوزيت آلومينيوم با توجه به ضخامت , نوع آلياژ آلومينيومي لايه ها , نوع رنگ بكار رفته در پوسته بيروني و نوع مواد بكار رفته در لايه مياني تنوع وسيعي را به ورق هاي مذكور مي دهد كه هر كدام از انواع آن كيفيت و كاربرد معيني را دارا مي باشد.

ميزان خلوص آلومينيوم  ورق كامپوزيت براي نماي خارجي ??? و براي نماي داخلي ??? ميباشد.با توجه به اينكه ورق كامپوزيت در نماي خارجي سالها و در فصول مختلف در معرض تغييرات آب و هوايي است ، ميبايست ميزان آلومينيومي بيشتري داشته باشد و به اصطلاح سنگينتر باشد.

مقاومت نسبت به تغييرات آب و هوايي محيطي ( رطوبت , حرارت و اشعه خورشيد ) يكي از برجسته ترين خصوصيات ورق هاي آلومينيوم كامپوزيت در مقابل شرايط محيطي مي باشد, در كشورهاي گرمسير و مرطوب ورق آلومينيوم كامپوزيت بي رقيب مي باشد, بدليل وجود پلي اتيلن فشرده در مركز دو لايه آلومينيوم, ورق كامپوزيت آلومينيوم بهترين عايق حرارتي مي باشد كه باعث صرفه جويي در اتلاف انرژي در ساختمان مي شود, همچنين به دليل سطح بسيار صاف و صيقلي براي آلومينيوم, اشعه نور خورشيد را باز تابانيده  و كمترين حرارت را از اشعه خورشيد جذب مي نمايد. همچنين ورق آلومينيوم از مقاوم ترين فلزات در مقابل رطوبت مي باشد و زنگ نمي زند و تغيير رنگ آن در مقابل ساير مصالح ساختماني نما كمتر است.

پوشش نماي ساختمان با پانلهاي بزرگ يا كوچك آلومينيومي در ابعاد دلخواه به ضخامت ? ميلي متر متشكل از دو لايه ورق آلومينيوم و هسته داخلي آنها از پلي اتيلن و يا مواد معدني ضد حريق و پوشش رويه از جنس رزينPVDF , اصطلاحاً ورق آلومينيوم كامپوزيت (Aluminum Composite Panels) خوانده ميشود.

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: ورق كامپوزيت در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۵:۲۴ توسط:sam موضوع:

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

وبلاگ مقالات 10 نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

طراحي فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي

 

طراحي فضاي كار اشتراكي از حياتي‌ترين اقداماتي است كه مي‌بايست قبل از شروع فعاليت فضاي كار به آن توجه شود. اگر شما فضاهاي گوناگوني را براي افرادي با وضعيت مالي متفاوت و نيازهاي مختلف آماده كنيد؛ شانس بسيار بالاتري براي جذب افراد خواهيد داشت. در اينجا ?? نكته از مهمترين نكات طراحي فضاي كار اشتراكي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم:

?. واي فاي و اتصالات سيمي را فراهم كنيد

برخي از افراد به اتصالات سخت افزاري نياز دارند. برخي ديگر، به خصوص در فضاهاي كار اشتراكي باز، با واي فاي هم نيازشان برطرف مي‌شود. هر دو گزينه را براي جذب بيشتر افراد حرفه‌اي فراهم كنيد. (به ياد داشته باشيد براي فضاهايي با اتصالات سخت افزاري ممكن است هزين? بيشتري صرف شود.)

?. در طراحي فضاي خود براي داشتن انبار برنامه ريزي كنيد

برخي از اعضاي شما به انباري با كمدهاي داراي قفل نياز دارند. ساير اعضا تمامي اطلاعاتشان را در لپ تاپ يا تبلت خود نگه خواهند داشت. انبار با كمدهاي داراي قفل را براي كساني كه مي‌خواهند اقلام خود را در آن قرار دهند فراهم كنيد.

?. همه تخم مرغ‌هايتان را در يك سبد قرار ندهيد

شما به عنوان متصدي فضاي كار، فضا را از موجر اجاره مي‌كنيد، نسبت به ايجاد يك فضاي بزرگ طي زماني طولاني متعهد مي‌شويد و آن را بر اساس تعهدات بسيار كوتاه مدت به بخش‌هاي كوچك‌تر تقسيم مي‌كنيد.

اين موضوع مهم است كه بخش بزرگي از درآمدتان به هيچ مجموعه/عضوي وابسته نباشد. اينگونه، اگر فرد يا شركتي را از دست بدهيد، تاثير مهمي در شغلتان نخواهد داشت. شما با تكيه نكردن زياد به يك يا دو مجموعه درآمد خود را تثبيت مي‌كنيد.

?. از فضاي باز غافل نشويد

يكي از عناصر مهم طراحي يك فضاي كار اشتراكي، ايجاد يك حياط با فضايي باز به عنوان قلب فضا است. اين محيط قلب تپنده فضاي شماست و اعضاي دفتر شما را از منزوي شدن دور نگه مي‌دارد. عموما افرادي كه خواهان انرژي و ارتباط هستند در يك فضاي كار اشتراكي مشغول به كار مي‌شوند؛ بنابراين از طراحي فضايي با راهروهاي طولاني و تاريك خودداري كنيد.

?. يك فضاي گرم و صميمي ايجاد كنيد

به افراد كمك كنيد هنگامي كه در فضاي كاري شما به سر مي‌برند حس كنند كه در فضاي گرم و صميمي‌اي هستند. يك شيوه براي ايجاد چنين فضايي افزودن عناصر انساني همچون گياهان، آثار هنري و چند جاي دنج و گرم و نرم براي نشستن است. به خاطر داشته باشيد كه در فضاي شما افراد نزديك به هم كار مي‌كنند، پس مطمئن شويد كه فضايي با سقفي بلند انتخاب كرده‌ايد. سقف بلند باعث مي‌شود حس كنيم كه فضا جادار و باز است و كاركردن بسيار راحت‌تر است.

 

?. در طراحي فضاي كار اشتراكي به ابعاد توجه كنيد

شما براي ايجاد يك فضاي كار اشتراكي كارآمد و باثبات، به طراحي مناسب فضا نياز داريد. اگر فضاهاي مختلفي فراهم كنيد، مي‌توانيد حرفه‌هاي بيشتري را جذب كنيد. نمونه‌هاي اولي? مورد استفاده عبارتند از:

  • ميز كار اختصاصي: ? × ? با محفظ? داراي قفل. ميزهاي اختصاصي معمولاً داراي يك محفظه متصل در زير ميز هستند.
  • ايستگاه كاري: ? × ايستگاه‌هاي كاري داراي فضاي داراي قفل و يك اتصال سخت افزاري هستند. همچنين داراي يك كابينت براي فايل‌ در زير ميز و گاهي يك كابينت هوايي هم هستند. آن‌ها بايد يك تلفن نيز داشته باشند.
  • دفاتر: با وجود اينكه به طور مكرر در فضاهاي همكاري دفاتر كوچك‌تري را مي‌بينيد، ما با دفتر ??×? براي ?-? نفر و ??×?? براي ?-? كار مي‌كنيم. اتاق‌هاي گروهي براي گروه‌هاي بزرگ‌تر هم مهم هستند.

يادآوري: اطمينان حاصل كنيد كه تركيبي از گزينه‌هاي فضاي كاري را بكار برده‌ايد. فراهم كردن هم? قسمت‌هاي فوق راه خوبي براي جذب اعضايي از هم? گروه‌ها است.

?. پيش از خريد بدانيد به چه اثاثيه‌اي نياز داريد

قبل از آنكه بدانيد به دنبال چه چيزي هستيد از خريد اثاثيه براي فضاي كار خودداري كنيد.

انداز? چيزي كه براي هر قسمت نياز داريد و نحو? توزيع ايستگاه‌هاي كاري را بدانيد.

اثاثيه‌اي را تنها به اين علت كه خوب به نظر مي‌رسد يا دوستش داريد نخريد.

شما مي‌بايست اثاثيه‌اي را بخريد كه يك نياز و هدف خاص در فضاي شما را برآورده كند

و ظاهر خوبي هم داشته باشد.

?. طراحي‌هاي لازم براي نور فضا را انجام دهيد

اگر دفتري با يك پنجره داريد، مي‌توانيد هزين? بيشتري صرف آن كنيد.

اما اگر پنجره‌هاي تمام محيط را برداريد، فضاي كار اشتراكي خود را بسيار ناخوشايند مي‌كنيد.

توزيع نور در كل فضا را اولويت قرار دهيد تا محيط را جذاب و روشن كنيد.

ديوارهاي شيشه‌اي گزينه‌اي عالي هستند.

اما به ياد داشته باشيد افراد به اين دليل در دفاتر كار مي‌كنند تا اندكي حريم خصوصي خود را حفظ كنند.

افزودن پرده‌هايي نازك با طرح‌هايي جالب، با وجود اينكه به افراد امكان حفظ حريم خصوصي‌شان را مي‌دهد،

مي‌تواند فضاي شما را روشن و باز نگه دارد.

(اين كار همچنين باعث مي‌شود افراد ديگر پرده كركره‌ها يا پرده‌هايي كه ممكن است

با طراحي‌اي كه شما مي‌خواهيد همخواني نداشته باشند را تقاضا نكنند).

 

?. فضايي با بخش‌هاي متفاوت ايجاد كنيد

سعي كنيد كه تنها يك فضاي باز و بزرگ ايجاد نكنيد.

شما مي‌خواهيد افراد حس كنند در محيط‌هاي خصوصي خود هستند.

محل‌هايي با قوانين كتابخانه‌اي يا محل‌هايي ديگر كه افراد مي‌توانند آنجا شلوغ‌تر باشند ايجاد كنيد؛

محل‌هاي معيني براي اوقات استراحت ايجادكنيد؛

محل‌هاي معيني را براي آشپزخانه ايجاد كنيد.

توجه كنيد: فراموش نكنيد فضايي براي پرينتر، كابين تلفن و صندوق پست بسازيد.

??. پريزهاي زيادي تعبيه كنيد

اين موضوع در يك فضاي كاري بسيار مهم است كه شما همه جا دسترسي به برق را فراهم كنيد.

اگر اعضا بتوانند به راحتي كامپيوترها و ابزار خود را شارژ كنند، در يك جا تجمع نخواهند كرد.

مطمئن شويد در هر جايي كه ممكن است كسي بنشيند پريز وجود داشته باشد.

ميزهاي كتابخانه‌اي اين امر را بسيار تسهيل مي‌بخشند.

برق مي‌تواند در سرتا سر ميز مورد استفاده قرار گيرد

و بسياري از افراد اين نوع نشستن را در محيط‌هاي همكاري باز ترجيح مي‌دهند.

 

براي افرادي كه مي‌خواهند در يك فضاي كار اشتراكي مستقر شوند امكانات و فضا دو پارامتر تعيين‌كننده است پس با توجه به اين موارد مي‌توانيد براي خود مزيت رقابتي ايجاد كنيد.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۴۳ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره ي پكيج ديواري

همه چيز درباره ي پكيج ديواري

 

 همه چيز درباره  پكيج

 

گرمايش مناسب محل سكونت و آب گرم بهداشتي، از نيازهاي اوليه بشر مي باشد.شايد هنوز هم استفاده كردن از كرسي‌هاي زغالي و بخاري‌هاي نفتي را در بعضي از نقاط كشور عزيزمان مشاهده بكنيم، ولي حقيقت اين مي باشد كه با توجه به فراواني گاز طبيعي و برقراري امكان دسترسي داشتن  به اين موهبت الهي، تكنولوژي را بر آن داشته است كه راهكارهاي جديدي را براي بشر آماده ومهيا  مي سازد. پكيج ديواري دستگاهي مي باشد كه جايگزين موتورخانه مركزي شوفاژ گرديده است و آب گرم موردنياز جهت تأمين گرمايش محيط، به‌وسيله رادياتورها و آب گرم بهداشتي جهت مصرف روزمره از قبيل شستشو، استحمام و غيره را ايجاد مي‌ كند.

 

در حال حاضر، پكيج ديواري  جز متداول‌ترين وسيله ايجاد گرمايش شوفاژ در سراسر دنيا مي باشد.عدم اشغال  كردن فضاي مفيد، ايمني بسيار بالا، استقلال كامل هر واحد مسكوني و رضايت كامل و كافي از عملكرد و كارايي  پكيج ديواري، تقريباً جايي براي ترديد در استفاده از اين سيستم در منازل و واحدهاي تجاري باقي نمي‌گذارد. راندمان بالا و مصرف بهينه سوخت گاز، از ديگر عواملي هستند كه دستگاه‌هاي اجرايي را نيز تشويق به توسعه استفاده از پكيج ديواري مي‌نمايد.

 

پكيج ديواري، كه فقط نوع فن دار آن از نظر استانداردهاي معتبر دنيا تائيد مي‌شود ، علاوه بر تأمين كردن  گرمايش داخل خانه يا محل تجاري، از طريق رادياتور يا فن‌كوئل يا گرمايش از كف، آب گرم بهداشتي را نيز به‌صورت فوري در اختيار مصرف‌كننده قرار مي‌دهد. همچنين تركيب اين دستگاه با كولرگازي از طريق يك كويل آب گرم، مي‌تواند علاوه بر صرفه‌جويي در مصرف انرژي، گرمايش مطبوع‌تر و ارزان‌تري را براي مصرف‌كننده مهيا سازد.

8jlg_image1.jpg

استفاده از دودكش مخصوص، كواكسيال (دوجداره) در هنگام نصب پكيج ديواري، اين امكان را فراهم مي‌نمايد كه علاوه بر خروج دود ناشي از كاركرد دستگاه به محيط خارج، هواي مصرفي موردنياز دستگاه نيز از محيط خارج تأمين گردد و درنتيجه ايمني كاملي براي مصرف‌كننده فراهم مي‌شود.

 

روش عملكرد زمستاني

 

پكيج ديواري در فصل زمستان آب گرم مدار گرم‌كننده را ايجاد مي‌كند.وقتي شير آب گرم مصرفي باز شود با عبور جريان آب از سنسور فشار ميكروسوِئيچ اين سنسورفعال شده و با ارسال فرمان به شير سه طرفه برقي از طريق برد كنترل الكترونيك ،مدار رادياتور ها موقتاً قطع شده و آب مدار گرم‌كننده به مبدل حرارتي ثانويه پوسته – لوله هدايت مي‌شود. به‌اين‌ترتيب آب گرم مصرفي به‌صورت فوري تأمين مي‌گردد.بلافاصله پس از بسته شدن شير آب گرم مصرفي شير سه‌طرفه برقي به‌طور خودكار آب گرم مدار گرم‌كننده را به مدار رادياتور هدايت مي‌كند.

 

نحوه عملكرد تابستاني

 

در اين حالت پكيج ديواري تنها در زمان نياز به تأمين آب گرم مصرفي به‌صورت خودكار روشن مي‌شود. هنگامي‌كه مصرف‌كننده يكي از شيرهاي آب گرم را باز مي‌كند، فرمان روشن شدن مشعل از طريق ميكروسوئيچ سنسور فشار بورد كنترل الكترونيك صادرشده و آب گرم مصرفي با بهره‌گيري از مبدل حرارتي ثانويه پوسته ولوله به‌صورت فوري تأمين مي‌شود. با بسته شدن آب گرم مصرفي بلافاصله دستگاه خاموش خواهد شد.

 

مزاياي پكيج ديواري

 

مزاياي پكيج ديواري عبارتند از: استقلال واحدهاي مسكوني از يكديگر،استقلال هر واحد مسكوني در تأمين آب گرم مصرفي و گرمايش محيط،عدم نياز به احداث موتورخانه مركزي،امكان كنترل سيستم در داخل ساختمان، عدم هزينه شارژ ماهانه و تعمير و نگهداري،سهولت در نصب ، راه‌اندازي ، سرويس و نگهداري،راندمان بالاتر نسبت به موتورخانه مركزي،امنيت بالاتر به خاطر و جود سنسورهاي آب گرم مصرفي و شوفاژ و سنسور دود و …، عدم اشغال فضاي مفيد در ساختمان‌ها، ابعاد كوچك، تقريباً به‌اندازه يك دستگاه آبگرمكن ديواري معمولي تنظيم دما به ميزان دلخواه،تأمين آب گرم دائم و فراوان در كمترين زمان و جلوگيري از اتلاف انرژي، تأمين گرمايش واحدهاي مسكوني تا متراژ حداكثر ??? مترمربع به‌صورت كامل، كاركرد آرام و بدون صدا، راندمان حرارتي بالا همزمان با صرفه‌جويي در مصرف سوخت، كوتاه شدن مسير لوله‌هاي انتقال آب گرم رادياتور و آب گرم مصرفي به محل موردنظر و درنتيجه جلوگيري از اتلاف انرژي و زمان.

 

معايب پكيج ديواري

 

علاوه برمزاياي فوق، تنها عيب پكيج ديواري اين است كه فضايي معادل يك كابينت از حجم آشپزخانه را اشغال مي‌كند.

 

انواع پكيج

 

انواع پكيج عبارتند از: زميني،ديواري، دودكش دار و فن دار.

 

شما همچنين مي توانيد براي خريد و ديدن انواع پكيج به فروشگاه آنلاين چلونگر كه عرضه و ارائه كننده كالاي تخصصي ساختماني مي باشد مراجعه كرده و در صورت نياز خرد خود را ثبت كنيد.


برچسب: همه چيز درباره ي پكيج ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۴۸ توسط:sam موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم

پسر سرپرست يتيم‌خانه | آدام جانسون | مترجم: محمد عباس‌آبادي | كتابسراي تنديس

پاك جون دو، فرزند مادري گمشده [خواننده اي كه پس از ربوده شدن به پيونگ يانگ برده شد] و پدري پرنفوذ و صاحب يك اردوگاه كار براي يتيمان است. او در اين اردوگاه، با انتخاب اين كه كدام يتيم مي‌تواند اول غذا بخورد و يا اين كه كدام يك مجبور به كار است، براي اولين بار طعم قدرت را مي‌چشد. جان دو كه با وفاداري و هوشياري‌اش شناخته مي‌شود، مورد توجه مقامات ارشد دولتي قرار گرفته و پس از پيشرفت در سلسله مراتب قدرت، پا به مسيري مي‌گذارد كه بازگشتي ندارد. جون دو كه خود را «شهروند محقر بزرگترين ملت دنيا» مي‌داند، تبديل به آدم ربايي حرفه‌اي مي‌شود كه مجبور است براي زنده ماندن، دستورات مداما متغير، خشونت‌هاي بي‌مورد و خواسته‌هاي عجيب و غريب مقامات ارشد كره‌اي را عملي كند.

سهره‌ي طلايي | دانا تارت | مترجم: مريم مفتاحي | نشر قطره

تئو دكر، نوجواني سيزده ساله است كه در نيويورك زندگي مي‌كند. او به شكل معجزه آسايي از تصادفي مرگبار كه باعث مرگ مادرش شد، جان سالم به در مي‌برد. پدر تئو، او را ترك كرده و حالا، خانواده‌ي دوستي ثروتمند از تئو نگهداري مي‌كنند. سردرگمي از شروع زندگي جديد، اذيت و آزار همكلاسي‌هايي كه نمي‌دانند چگونه با او صحبت كنند و از همه مهم‌تر، رنج غيرقابل تحمل فقدان مادر، به تئو فشار روحي زيادي مي‌آورد؛ بنابراين، تئو به تنها چيزي كه او را ياد مادرش مي‌اندازد، پناه مي‌برد: يك نقاشي كوچك و به شكل اسرارآميزي مسحوركننده كه درنهايت، باعث ورود تئو به دنياي زيرزميني هنر مي‌شود. رمان سهره‌ي طلايي، شخصيت‌هايي قابل‌باور را با تعليق و نثري بسيار جذاب در هم مي‌آميزد و با آرامشي فيلسوف مأبانه، به ژرف‌ترين اسرار عشق، هويت و هنر مي‌پردازد.

عاشقانه، تاريك، عميق | جويس كارول اوتس | مترجم: معصومه عسكري |  كوله پشتي

اين كتاب شامل ?? داستان كوتاه از اوتس است. قهرمانان اين داستان‌ها همچون ساير نوشته‌هاي او، زن‌ها هستند. عشق، روابط زناشويي و خيانت درون‌مايه‌ي قصه‌هاي او را تشكيل مي‌دهند. او در داستان كوتاه عاشقانه، تاريك، عميق، اوتس با دست گذاشتن بر شاعر معاصر «رابرت فراست»، ادبيات معاصر آمريكا را نقد مي‌كند.

خريد كتاب از سايت كاواك

 
 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دوازدهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۵:۲۸ توسط:sam موضوع: