ديارِ دلتنگي ديارِ دلتنگي .

ديارِ دلتنگي

قبل از رفع موهاي زائد با دستگاه ليزر چه اقدامي كنيم ؟

قبل از انجام هر نوع عملي شما بايد آگاهي مناسبي به فرآيند پزشكي مد نظر داشته باشيد. استفاده از دستگاه ليزر دايود براي رفع موهاي زائد نيز از اين قاعده مستثني نيست. شايد شما انتظار داشته باشيد كه با استفاده از دستگاه ليزر همه موهاي بدن خود را رفع كنيد اما در واقع اين فرآيند به همين سادگي نخواهد بود. پيشنهاد مي‌كنيم كه در ابتدا به كلينيك معتبر مراجعه كنيد كه معتبر و شناخته شده هستند. در ادامه با نكاتي اشاره مي‌كنيم كه قبل از استفاده از دستگاه ليزر براي رفع موهاي زائد بايد به آن توجه داشته باشيد.

برخي ويتامين‌ها را مصرف نكنيد

پيشنهاد مي‌شود كه قبل از انجام عمل ليزر از داروهاي رقيق كننده خون استفاده نكنيد. همچنين پيشنهاد مي‌شود كه در حالت كلي از ويتامين E قبل از درمان به صورت گسترده خودداري كنيد. استفاده از اين ويتامين مي‌تواند روي فرآيند درمان تاثير منفي بگذارد.

دوري از مواد آرايشي

پزشك‌ها پيشنهاد مي‌كنند كه قبل از درمان با استفاده از دستگاه‌ ليزر به هيچ عنوان از لوازم آرايشي استفاده نكنيد. وجود لوازم آرايشي مي‌تواند روي جذب نور و انرژي ليزر تاثيرگذار باشد. وجود لوازم آرايشي همچنين مي‌تواند روي فرآيند درماني تاثيرگذار بوده و باعث به وجود آمدن عوارض جانبي ناخوشايند شود.

از عطر يا ادكلن دوري كنيد

قبل از جلسه درماني نبايد از عطر يا ادكلن استفاده كنيد. اگر اينكار را انجام داديد، حتما با دقت زياد آنها را از روي پوست پاسازي كنيد. عطر به خاطر ساختار خاص خود باعث مي‌شود كه نور ليزر به خوبي وارد سطح پوست نشود. بدين ترتيب شاهد نتيجه مناسبي بعد از عمل نخواهيد بود. پيشنهاد مي‌شود كه يك روز قبل از درمان به هيچ عنوان از عطر يا ادلكن استفاده نكنيد.

عادت ماهيانه و استفاده از دستگاه ليزر

به خاطر افزايش حساسيت در مقابل درد در اين دوره، استفاده از ليزر به هيچ وجه پيشنهاد نمي‌شود. پزشكان پيشنهاد مي‌كنند كه درمان ليزر بعد از اتمام دوران عادت ماهيانه انجام شود. البته اين مورد پيشنهادي براي كاهش حس درد است و شما مي‌توانيد از ليزر در دوران عادت ماهيانه استفاده كنيد اما بايد درد بسيار زيادي را تحمل كنيد.

مصرف آنتي بيوتيك و استفاده از دستگاه ليزر

آنتي بيوتيك‌ها به صورت كلي باعث مي‌شوند كه حساسيت به نور بيش از پيش افزايش پيدا كند. افزايش حساسيت در حين عمل ليزر باعث مي‌شود كه شاهد عواض جانبي بيشتري باشيد. همچنين ممكن است عوارض جانبي بسيار نادري بعد از درمان در پوست شما ظهور كند. از اين عوارض مي‌توان به اسكار، تاول، سوختگي و حتي تب اشاره كرد. اگر از آنتي بيوتيك استفاده مي‌كنيد قبل از درمان آن را با پزشك مطرح كنيد. اگر در ميان جلسات درماني مجبور به استفاده از آنتي بيوتيك شديد، بايد جلسات درماني دوباره زمان بندي شوند يا شما مصرف آنتي بيوتيك را قطع كنيد.

https://alexdiode.ir/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%db%8c/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۵۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :