ديارِ دلتنگي ديارِ دلتنگي .

ديارِ دلتنگي

سرويس كردن پكيج

-

سرويس كردن پكيج

گرم نگه داشتن ساختمان و تامين آب گرم يكي از مهمترين مواردي مي باشد كه با نزديك شدن به فصول سرد سال بايد به آنها توجه ويژه اي كرد. به اين منظور مي توان از پكيج استفاده كرد. امروزه در بسياري از ساختمان ها از پكيج استفاده مي شود. پكيج نيز همانند هر وسيله گرمايشي ديگري نياز به نگهداري و سرويس كردن دارد تا بتواند عملكرد صحيح خود را حفظ كند.

سرويس كردن پكيج انواع مختلفي دارد كه مهمترين آنها عبارتند از:

  • رسوب زدايي: يكي از انواع سرويس پكيج، رسوب زدايي مي باشد. پكيج بايد هر چند وقت يكبار رسوب زدايي گردد تا مواد زائد و ناخالصي از آن جدا شود.
  • كنترل فشار آب: كنترل شيرهاي آب پكيج بسيار مهم مي باشد زيرا اگر آب با فشار كم و يا زياد وارد دستگاه شود به مرور زمان دستگاه آسيب مي بيند و خراب مي شود.
  • آزاد سازي محور پمپ سيركولاسيون: اگر در قسمت پمپ سيركولاسيون گرفتگي وجود داشته باشد پمپاژ آب به درستي انجام نمي شود. بنابراين پمپ سيركولاسيون بايد بررسي و گرفتگي هاي ايجاد شده رفع گردد.

چه زماني بايد سرويس كردن پكيج انجام شود؟

با توجه به مواردي كه در قسمت هاي فوق به آنها اشاره كرده ايم اكنون ممكن است اين سوال در ذهن شما به وجود بيايد كه چه زماني بايد نسبت به سرويس كردن پكيج اقدام كرد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه حداقل هر شش ماه يكبار بايد نسبت به سرويس كردن پكيج اقدام كنيد.

اقدامات مهم قبل از سرويس كردن پكيج

قبل از سرويس كردن پكيج اقدامات زير را انجام دهيد:

  • برق پكيج را كامل قطع كنيد به اين منظور بايد دو شاخه برق پكيج را از پريز بيرون بكشيد.
  • شير گاز را در حالت بسته قرار دهيد.
  • به منظور صفر كردن فشار آب داخل پكيج، مدار آبگرم را تخليه كنيد.

خدمات سرويس كردن پكيج توسط تاسيسات نوبهار

تاسيسات نوبهار مركز تخصصي نصب، تعمير و سرويس كردن پكيج مي باشد. به طور كلي تمامي خدمات مربوط به پكيج در تاسيسات نوبهار توسط تكنسين هاي متخصص و كارآزموده انجام مي شود.

عايق كاري موتورخانه

عايق كاري موتورخانه از اهميت بالايي برخوردار است زيرا موجب افزايش كيفيت عملكرد موتورخانه، مقاومت و استحكام بالاي قطعات و تجهيزات موتورخانه، جلوگيري از اتلاف انرژي و برطرف كردن صداهاي اضافي از موتورخانه مي شود.

تاسيسات نوبهار براي عايق بندي لوله هاي موتورخانه از عايق هايي با جنس هاي مختلف استفاده مي كند كه برخي از آنها عبارتند از:

  • پشم معدني
  • فوم هاي صلب
  • پشم شيشه
  • فوم انعطاف پذير الاستومري
  • ايروژل

هزينه عايق كاري موتورخانه

هزينه عايق كاري موتورخانه به عوامل مختلفي بستگي دارد كه در ادامه به بررسي آنها مي پردازيم. با اين حال هزينه دقيق عايق كاري موتورخانه پس از بررسي تكنسين مشخص مي شود. از عوامل موثر بر هزينه عايق كاري موتورخانه به موارد زير مي توان اشاره كرد:

  • نوع عايق: يكي از اصلي ترين و مهمترين مواردي كه در هزينه عايق كاري موتورخانه تاثير دارد، نوع عايق مي باشد. به طور مثال اگر در عايق كاري از پشم شيشه استفاده شود، هزينه عايق كاري كمتر از زماني مي شود كه از عايق الاستومري استفاده گردد.
  • ضخامت لوله هاي موتورخانه: به مراتب هرچه ضخامت لوله هاي موتورخانه بيشتر باشد، هزينه عايق كاري موتورخانه افزايش مي يابد.
  • نوع روكش: نوع روكش يكي ديگر از عوامل تاثير گذار در هزينه عايق كاري موتورخانه است. معمولا از روكش هاي آلومينومي يا روكش مل و ماستيك استفاده مي شود.

 

خدمات تاسيسات نوبهار

بيشتر مشكلاتي كه براي موتورخانه ايجاد مي شود، مربوط به عايق بندي نامسب و غير اصولي مي باشد. انجام عايق كاري صحيح و اصولي از اهميت بالايي برخوردار است زيرا در نحوه عملكرد موتورخانه تاثير بسيار زيادي دارد و چنانچه به درستي انجام نشود مي تواند مشكلات متعددي را براي موتورخانه و قطعات آن ايجاد كند.

تاسيسات نوبهار با سال ها سابقه در زمينه عايق كاري موتورخانه مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند. تكنسين هاي متخصص و كارآزموده تاسيسات نوبهار با بكار گيري عايق هاي استاندارد و مناسب بهترين عايق كاري را براي موتورخانه شما انجام مي دهند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عايق كاري موتورخانه و يا تاسيسات ساختماني همچون سرويس كردن پكيج مي توانيد با مشاوران تاسيسات نوبهار به صورت رايگان در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۰:۰۰ توسط:sam موضوع:

10 رشته مهندسي پر درآمدترين در ايران را بشناسيد

10 رشته مهندسي پر درآمدترين در ايران را بشناسيد

علم مهندسي حوزه بسيار وسيعي است كه شامل رشته‌ها و زمينه‌هاي كاري تخصصي متعددي مي‌شود. بسياري از افرادي كه قصد انتخاب رشته دانشگاه را دارند، هنگام مواجهه با ليست بلندبالاي رشته‌هاي مهندسي، دچار سردرگمي شده و نمي‌توانند دست به انتخاب درستي بزنند.

با وجود اينكه علاقه هميشه حرف اول را در انتخاب شغل و رشته تحصيلي مي‌زند، اما موارد ديگري مثل امكان پيشرفت در مسير شغلي، شرايط بازار كار و سطح درآمد نيز وجود دارند كه هنگام انتخاب رشته بايد به آن‌ها توجه شود. در اين مقاله، ما پردرآمدترين رشته هاي مهندسي در ايران را بررسي مي‌كنيم تا به شما كمك كنيم تا تعيين كنيد، كدام شغل را بايد دنبال كنيد.پس در ادامه همراه پورتال جامع مهندسين ايران باشيد.

مهندس يا Engineer چيست؟

مهندس يا Engineer كسي است كه تلاش مي‌كند كه يك ساختار عملياتي و عملي از مفهومي را ايجاد كند و در يكي از رشته‌هاي مهندسي آموزش ديده باشد و يا به طور حرفه‌اي در آن رشته مشغول به كار باشد. مهندسان از فناوري، رياضيات، و دانش براي حلّ مسائل كاربردي استفاده مي‌كنند.

يك مهندس مي تواند متخصص ايجاد طرحها و كارهاي ساختماني و معماري يا راهسازي يا كشاورزي و يا ساختن انواع ماشين باشد.
مهندس يعني كسي كه در علم هندسه و اشكال عالم باشد. عالم هندسه و هندسه دان باشد.

مهندس در فرهنگ لغت

عبارت مهندس برگرفته از كلمه هندسه كه معرب واژه فارسي اندازه است. مهندس يعني اندازه گيرنده، غياث كننده، تقديركننده، محاسب، شماردار.

https://did.li/yIL5q

https://mub.me/s7mg

ريشه واژه مهندس واژه فارسي اندازه است. اين واژه در فارسي ميانه به گونه اي تلفظ مي‌شده كه پس از وام گرفته شدن اين واژه از سوي عربي و صرف آن در يكي از بابهاي آن زبان واژه مهندس به معني اندازه گر از آن ساخته شده است.

مهندسي برق

بر خلاف آنچه اكثر مردم درباره مهندسي برق و الكترونيك فكر مي‌كنند، اين يك حرفه فوق العاده هيجان انگيز است كه به شما امكان دسترسي مستقيم به فناوري‌هاي پيشرفته را مي‌دهد. هر كسي كه به حرفه مهندسي برق علاقه‌مند است، بايد از آخرين پيشرفت‌هاي تكنولوژيكي كه بخشي چالش برانگيز در اين رشته است، مطلع شود. شما با كسب دانش در اين رشته و همچنين پيگير بودن در مورد دانش و فناوري جديد، مي‌توانيد كسب درآمد بالايي از اين رشته باشيد.

متخصصان باتجربه‌اي كه در اين رشته در بازار كار مشغول هستند، مي‌توانند بر اساس سطح دانش فني و تجربه در اين زمينه ميزان دريافتي خود را بالاتر نيز ببرند. برخي از شركت‌ها حقوق بالاتري نسبت به شركت‌هاي ديگر پرداخت مي‌كنند، بنابراين اگر شما علاقه‌مند به طراحي محصول و همچنين كار با برق و الكترونيك هستيد، آن كارفرمايان را هدف قرار داده و در مصاحبه با آنها علاقه‌ي عميق خود را براي مهندس برق شدن ابراز كنيد. فراموش نكنيد كه درباره مهارت‌هاي خود و همچنين دستاوردهايي كه در اين حيطه به دست آورده‌ايد نيز، با آنها صحبت كنيد.

 

مهندسي هسته‌اي

اين مهندسان با كار با انرژي هسته‌اي، با تحقيق و توسعه سيستم‌هاي توليد برق، تجهيزات ذخيره انرژي و ابزارهاي الكترومكانيكي براي استفاده از منابع هسته‌اي براي مثال در زمينه‌هاي پزشكي و مهندسي صنايع، سروكار دارند.

d2_s9hm.png

خدمات مهندسي هسته‌اي به شدت در حال حاضر طرفدار دارد (صرف نظر از اينكه شما فوق ليسانس يا ليسانس داريد)، اما با اين حال، يكي از حرفه‌هاي مهندسي خطرناك است كه شما مي‌توانيد آن را براي تحصيل و كار انتخاب كنيد. شايد به اين دليل كه تعداد مكان‌ها و مشاغل فعال مهندسين هسته‌اي به اندازه ساير رشته‌هاي مهندسي، مانند مهندسي مكانيك خيلي تنوع و گستردگي ندارد، به اين خاطر شما مي‌توانيد حيطه كاري در رشته هسته‌اي را محدود به كار در مشاغلي خاص بدانيد. اما امروزه اين رشته به دليل تمايل بيشتر كشورها به استفاده از انرژي هسته‌اي براي كاربردهاي مختلف مانند تأمين انرژي جايگزين برق، مي‌تواند تقاضا زياد داشته باشد و در كنار آن با توجه به سختي كار مي‌تواند حقوق خوبي نيز داشته باشد.

مهندسي پزشكي

مهندسان پزشكي از اصول مهندسي و علوم بيولوژيكي و پزشكي براي طراحي و توسعه دستگاه‌ها، تجهيزات، سيستم‌هاي رايانه‌اي و نرم افزار براي صنعت مراقبت‌هاي بهداشتي استفاده مي‌كنند. وظايف شغلي آنها شامل ارزيابي، نصب، نگهداري و تعمير تجهيزات پزشكي و آموزش متخصصان پزشكي در مورد استفاده صحيح از اين تجهيزات مي‌شود. آنها همچنين گزارش‌هاي فني تهيه مي‌كنند و مقالات تحقيقاتي مي‌نويسند و يافته‌هاي خود را به همكاران، دانشمندان، جامعه پزشكي و مردم ارائه مي‌دهند.

مهندسي عمران

مهندسي عمران پروژه‌ها و سيستم‌هاي زيربنايي را طراحي، توسعه، ساخت و نظارت مي‌كنند. آنها معمولاً براي طراحي و توسعه زيرساخت‌هاي شهرها و روستاها مانند ساختمان‌ها، جاده‌ها، تونل‌ها، پل‌ها، فرودگاه‌ها و سدها براي شركت‌ها و سازمان‌ها كار مي‌كنند. مسئوليت‌هاي مهندسان عمران شامل ارزيابي نيازهاي محل ساخت، طراحي ساخت و سازها براي اطمينان از عملكرد ايمن و مولد، تهيه برآورد هزينه، اخذ مجوزها و اطمينان از مطابقت كليه طرح‌ها با هرگونه مقررات قابل اجرا، مي‌شود.

ساخت و ساز به هيچ عنوان قطع نمي‌شود و كار براي مهندسان عمران با حيطه شغلي بسيار متنوع، هميشه وجود دارد.

 

مهندسي هوافضا

تكنسين‌هاي مهندسي هوافضا با بهره برداري و نگهداري تجهيزات مورد استفاده براي توسعه، آزمايش، توليد و نگهداري هواپيماها و فضاپيماهاي جديد، به مهندسان هوانوردي كمك مي‌كنند. وظايف مشترك اين دو حيطه شامل ساخت و نگهداري امكانات و آزمايش سيستم‌هاي هواپيما، ساخت و نصب سيستم‌ها و قطعات براي استفاده در تجهيزات آزمايشگاهي هوافضا، كاركرد و كاليبراسيون سيستم‌هاي رايانه‌اي، اطمينان از اجراي ايمن و روان آزمايش‌ها، ضبط داده‌ها از آزمايشات، برنامه نويسي و اجراي شبيه سازي‌هاي رايانه‌اي، ارائه يافته‌ها و پيامدهاي آزمايشات به مهندسان هوانوردي، نصب ابزار در هواپيما و فضاپيما و نظارت بر سيستم‌هاي هواپيما براي تضمين كيفيت مي‌شود.

 

مهندسي نرم افزار

طي چند سال گذشته مهندسي نرم افزار رشد مداوم داشته است و هيچ نشانه‌اي از توقف در آن وجود ندارد. علوم مختلف و شاخه‌ها متنوعي اين رشته را به يكي از پرتقاضاترين رشته‌هاي حال حاضر تبديل كرده است كه حقوق آن نيز خوب است.

علم داده شاخه‌اي از مهندسي نرم افزار است كه شامل ايجاد اطلاعات معني دار بر اساس مقدار زيادي داده مي‌شود. اين مجموعه به عنوان داده‌هاي بزرگ شناخته مي‌شوند و مي‌توانند از منابع مختلفي مانند تجارت الكترونيك، بخش‌هاي پزشكي يا مالي تهيه شوند. در اين زمينه هم از آمار و هم از مهندسي نرم افزار براي جمع آوري، تحليل و ارائه داده‌ها به گونه‌اي استفاده مي‌شود كه به كاربر نهايي اين امكان را مي‌دهد خدمات خاص خود را بهينه كند. يك مثال ساده براي اين كار، استفاده از داده‌هايي است كه از محصولاتي كه در يك بازه زماني خاص از سال فروش بالاتري دارند، براي ايجاد كمپين‌هاي بازاريابي هدفمند استفاده مي‌شود.

يادگيري ماشيني زيرمجموعه‌اي از علم داده است كه براي پيش بيني آنچه ممكن است در آينده اتفاق بيفتد، بر اساس داده‌هاي آنچه در گذشته اتفاق افتاده، استفاده مي‌شود. مهندسان نرم افزار الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني پيش بيني‌هايي را انجام مي‌دهند، اينكه آيا اين پيش بيني‌ها دقيق هستند را آزمايش مي‌كنند و سپس الگوريتم را براي بهبود دقت پيش بيني بهينه مي‌كنند. هرچه حجم داده‌هاي موجود متنوع‌تر باشد، پيش بيني‌ها نيز بهتر خواهد بود.

مهندسي نفت

جذاب‌ترين رشته از نظر درآمد در اين ليست، مي‌تواند مهندسي نفت باشد. همان‌طور كه از نام اين رشته مشخص است، مهندسان نفت به دنبال مخازن طبيعي و منابع نفت و گاز مي‌گردند و سپس با استفاده از روش‌هاي استاندارد مهندسي به استخراج آن كمك مي‌كنند. اگر قصد تحصيل در اين رشته مهندسي را داريد، فراموش نكنيد كه دانش شيمي، رياضيات و زمين شناسي براي اين رشته مورد نياز است و بايد در اين حيطه بسيار عالي باشيد.

 

 

با اين وجود، اگر در حال حاضر تحصيل در اين رشته را به پايان رسانده‌ايد و آماده ورود به بازار كار هستيد، بايد بدانيد كه متوسط حقوق اين مهندسان در بازار كار حقوق خوبي است و مي‌توانيد به اين رشته به عنوان شغلي درآمدزا نگاه كنيد!

مهندسي كامپيوتر و سخت افزار

مهندسي كامپيوتر و سخت افزار در مورد سيستم‌هاي رايانه‌اي، قطعات پردازنده، مدارها، دستگاه‌هاي حافظه، شبكه‌ها و روترها تحقيق، طراحي، توسعه و آزمايش مي‌كنند. وظايف آنها شامل طراحي سخت افزار جديد رايانه‌اي، ايجاد شماتيك تجهيزات رايانه‌اي، آزمايش طراحي آنها در مورد سخت افزار رايانه، تجزيه و تحليل نتايج آزمون و ايجاد تغييرات لازم، به روزرساني تجهيزات رايانه‌اي موجود براي كار با نرم افزار جديد و نظارت بر روند ساخت سخت افزار رايانه‌اي مي‌شود.

مهندسي نرم افزار و سخت افزار يكي از مشاغل بسيار مهم در شركت‌ها هستند، را كه تمام كارها در شركت‌ها و سازمان‌ها به كار با رايانه و دستگاه‌هاي مرتبط با فناوري وابسته است.

مهندسي مكانيك

مهندسان مكانيك از اصول نيرو، انرژي و حركت براي طراحي، توسعه، ساخت و آزمايش سنسورهاي حرارتي و دستگاه‌ها و فرايندهاي مكانيكي استفاده مي‌كنند. وظايف مشترك مهندسان مكانيك شامل طراحي ابزارهاي كاربردي، تهيه نقشه‌هاي اوليه، ساخت و آزمايش نمونه‌هاي اوليه، تجزيه و تحليل نتايج آزمون، تعيين بودجه براي خرابي تجهيزات يا مشكلات براي تشخيص مشكلات و توصيه راه حل‌هاي مناسب براي آنها، بهبود فناوري‌هاي مكانيكي، آزمايش نظريه‌ها براي يافتن راه‌هاي كاربردي براي استفاده از محصولات يا روش‌ها و نظارت بر توليد فرآيند براي طراحي آنها مي‌شود.

مهندسي مكانيك همچنين در ميان رشته‌هاي به شمار مي‌آيند كه در بازار كار تقاضا براي آن زياد است و به اين ترتيب كارجويان با اين مدرك تحصيلي مي‌توانند انتظار دريافت حقوق خوبي داشته باشند.

مهندسي صنايع

مهندسان صنايع فرآيندهاي توليد محصولات و خدمات را ارزيابي مي‌كنند و به دنبال راه‌هايي براي بهبود اين سيستم‌ها با از بين بردن ضايعات و ايجاد سيستم‌هاي كارآمد هستند كه كارگران، مواد، ماشين آلات، اطلاعات و انرژي را با هم ادغام مي‌كند. وظايف شغلي آنها شامل ارزيابي برنامه‌هاي توليد، مشخص كردن جريان مهندسي و فرايندها، توسعه سيستم‌هاي كنترل مديريت، توسعه روش‌هايي براي به حداكثر رساندن كارايي در توليد محصولات و ارائه خدمات و طراحي و اجراي رويه‌هاي كنترل كيفيت مي‌شود. علم و دانش در زمينه مهندسي صنايع باعث شده كه حضور آنها در شركت‌ها و كارخانه‌هاي توليدي بسيار بيشتر شود و به اين ترتيب دريافتي آنها نيز افزايش يابد و شاهد ايجاد پردرآمدترين گرايش مهندسي صنايع باشيم.

منبع: www.pjmi.ir

https://diigo.com/0qpp3w

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/81e5e076482

https://www.pearltrees.com/lebocod6/item483307970

https://successful-desert-bca.notion.site/10-26f99d29356a46cfab21048dbe651aef

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/10-/2343519

https://penzu.com/p/c826dee0

https://writeupcafe.com/10-%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b3%db%8c-%d9%be%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8/

https://all4webs.com/faheemkhatri4/1670159116081585-1605160716061?37576=38680

https://squareblogs.net/jst1zil2bu

https://graph.org/10-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-11-17


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۱:۳۰ توسط:sam موضوع:

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

b1_s010.png

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

Pdf آموزش زبان اسپانيايي - اين دوره آموزش زبان براي چه افرادي مناسب است ؟

آيا شما جزء آن دسته از افراد هستيد كه تازه كار هستند و مي خواهند در حداقل زمان مباني اوليه زبان اسپانيايي را بياموزند ؟ يا اينكه قبلاً اسپانسايي را ياد گرفته ايد و حالا مايليد مطالبي را كه در گذشته فرا گرفته ايد  و با گذشت زمان فراموش كرده ايد تعميق بخشيد ؟ شايد هم شما وقت آن را نداريد كه در كلاس هاي زبان اسپانيايي شركت كنيد در تمامي اين موارد « اسپانيايي در ?? روز» راه حل مناسب و درستي است .
چون اين دوره به ويژه به صورت يك خودآموز براي كساني طراحي شده كه تازه در آغاز راه يادگيري زبان اسپانيايي هستند و يا مجدداً مي خواهند زبان اسپانيايي را ياد بگيرند.
هدف ما اين است كه در راه خودآموزي زبان اسشپانيايي به بهترين نحو به شما كمك كنيم و از اين رو در اين كتاب ، تذكرات راهنمايي ها و توضيحات بسيار ساده اي را خواهيد يافت كه باعث يادگيري بهتر شما مي شود و در كنار آن تمرين هاي زيادي را انجام خواهيد داد و براي حصول اطمينان پاسخ آنها هم در كتاب آورده شده است وقتي كه شما با موفقيت اين دوره را به پايان برسانيد قادر خواهيد بود درباره موضوعات عمومي و موقعيت هاي روزمره صحبت كنيد و منظور خود را بيان نماييد .

 

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

كتاب آموزش لغات زبان اسپانيايي به صورت PDF

  • در اين بخش به معرفي و ارائه فايل دانلود اين كتاب ارزشمند آموزش زبان اسپانيايي مي پردازيم .
  • اين كتاب مناسب يادگيري لغات اسپانيايي و همچنين ساختار جملات مي باشد.
  • اين كتاب آموزش زبان اسپانيايي همچنين به تقويت مكالمه روزمره و عمومي شما بسيار كمك ميكند .

موسسه زبان پروان آكادمي بيش از يك دهه است كه سابقه برگزاري دوره هاي تخصصي آموزش اسپانيايي را دارد و در اقدامي كاملا ارزشمند بصورت كامل منابع اصلي و كتاب هاي كمك آموزشي و بسياري از فايل هاي صوتي و تصويري را در كتابخانه اين وبسايت ، بصورت رايگان قرار داده است و هميچنين كلاس هاي اين زبان نير بصورت كاملا متنوع در حال ارائه و برگزاري است.

 

Pdf آموزش زبان اسپانيايي

سخن نهايي دربارهPdf آموزش زبان اسپانيايي

زبان اسپانيايي يك زبان بسيار پر طرفدار در ايران ميباشد كه به همين دليل در اين پست از پروان آكادمي آموزش زبان اسپانيايي به همراه فايل pdf كل درسها را به صورت رايگان از پروان آكادمي براي دانلود شما دوستداران زبان اسپانيايي قرارداده شده است. روزانه يك يا دو درس را تمرين كنيد تا هم مكالمات روزانه خود را تقويت نماييد وهم بتوانيد سطح نگارشي خود را نيز بالا ببريد.
روش كار با اين مجموعه آموزشي زبان اسپانيايي در زمان كم به اين صورت است كه شما ابتدا هر درس را چند بار گوش دهيد و سپس از روي فايل پي دي اف آنها را تمرين كنيد تا هم طرز نوشتن كلمات را به خوبي و به راحتي بياموزيد و هم مكالمات خود را تقويت نماييد.همزمان با مجموعه بالا زبان نصرت اسپانيايي بسيار بسيار براي شما ارزشمند خواهد بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۲:۳۴ توسط:sam موضوع:

تست ويتامين D؛ علل و روش انجام، نتايج و خطرات



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تست ويتامين D؛ علل و روش انجام، نتايج و خطرات


برچسب: تست,ويتامين,D؛,علل,و،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۲۱ توسط:sam موضوع:

خواص شيره انگور ؛ آيا فوايد درماني اين معجون را مي دانيد

 

 

 

شيره انگور اصل سرشار از خواصي است كه در فصل پاييز نبايد از آن غافل شد. شيره انگور خانگي سرشار از قند، بسيار مقوي و مغذي است.در منابع طب سنتي ايران به شيره انگور دبس يا دوشاب مي گويند. طبيعت اين غذا گرم و تر است و افراد زيادي مي توانند از آن استفاده كنند. همچنين برخي با شيره نوشيدني درست مي كنند كه روش بسيار خوبي است و نوشيدني نيز گرم است.شيره انگور اصل همچنين حاوي ويتامين هاي A، B و C است و مصرف آن نياز بدن به اين ويتامين ها را برطرف مي كند.

 

بهترين شيره انگور ملاير را با كليك بر روي همين لينك به راحتي تهيه كنيد. اين همان شيره انگور عسلي ملاير است.

بهترين زمان استفاده از شيره انگور فصل سرد سال است و از آنجايي كه اين ماده غذايي داراي خواص مفيدي در درمان و تسكين بيماري هاي هواي سرد است، بهتر است در برنامه غذايي خود جاي آن را باز كنيد.

 

 

خواص شيره انگور از ديدگاه طب سنتي

 

يكي ديگر از مزاياي هلنديز اين است كه شير مادر را غليظ مي كند، بنابراين اگر شير مادرتان رقيق است، مي توان از شيره انگور خانگي به همراه ساير درمان ها استفاده كرد.

 

  • خون خوب توليد مي كند (خون سالم و طبيعي بدون ضايعات). اگر در بدن خود ضعف عمومي داريد يا از كم خوني رنج مي بريد، مي توانيد شيره انگور خانگي را در برنامه غذايي خود قرار دهيد. از آنجايي كه شيره انگور خانگي خون‌ساز و مقوي بدن است، افراد مبتلا به ضعف عمومي يا كم خوني مي‌توانند شيره انگور خانگي را با شير برنج يا دانه‌ها مصرف كنند يا از آب سركه به عنوان شربت استفاده كنند.
  • يكي ديگر از خواص شيره انگور خانگي اين است كه انقباضات را باز مي كند، بنابراين براي جلوگيري از انسداد مجاري كبد مي توان شيره انگور خانگي را با سركه انگور مصرف كرد.
  • يكي از خواص شيره انگور خانگي خاصيت ضدالتهابي و ملين آن در ناحيه گلو است، بنابراين به افرادي كه از گلودرد و سرفه رنج مي برند توصيه مي شود به خصوص در فصل سرما شيره انگور خانگي را غرغره كنند.
  • صرع، كهير، سرفه مزمن، تپش قلب، لاغري بيش از حد، ضعف احشايي و يرقان را درمان مي كند.
  • براي بيماري هاي طحال، افسردگي و عصبانيت مفيد است.
  • براي روان كردن ادرار نيز استفاده مي شود.
  • يكي ديگر از مزاياي شيره انگور ملاير اين است كه شير مادر را غليظ مي كند، بنابراين اگر شيرتان رقيق است، مي توان از شيره انگور خانگي به همراه ساير درمان ها استفاده كرد.
  • براي افراد مبتلا به فشار خون، آب ميوه فشار خون را بالا نمي برد، اما به درمان يا كاهش آن نيز كمكي نمي كند.

 

 

 

خواص شيره انگور اصل براي چاقي

 

همانطور كه مي دانيد چربي صورت نقش بسيار مهمي در زيبايي و استايل صورت شما دارد. اكثر افراد قرص هاي مختلف كرم صورت را امتحان مي كنند و نتيجه خاصي نمي گيرند. اما بهترين راه براي پركردن صورت استفاده از شيره انگور خانگي است. شيره انگور خانگي مي تواند به راحتي صورت شما را صاف كند، زيبايي و جذابيت را به چهره شما بازگرداند.

 

 

 

شيره انگور خانگي براي از بين بردن ناخالصي هاي پوست

 

 

همانطور كه گفتيم، شيره انگور خانگي به راحتي مي تواند لك ها و جوش هاي صورت را از بين ببرد. شيره انگور خانگي قدرت ضدعفوني كنندگي دارد و به راحتي مي تواند تمام عفونت هاي پوستي را پاك كند.

 

خواص شيره انگور خانگي براي اعصاب

 

شيره انگور اصل همچنين به آرامش اعصاب كمك مي كند. اعصاب فرد زماني كه انرژي كافي در بدن وجود ندارد. او عصباني است. شيره انگور خانگي با تامين انرژي مورد نياز بدن از بروز اين اختلال جلوگيري مي كند.

 

خواص شيره انگور خانگي براي كم خوني

 

همانطور كه مي دانيد شيره انگور يك فرآورده غذايي مقوي و مقوي، بسيار خونساز بوده و از كم خوني در بدن انسان جلوگيري مي كند. همچنين پزشكان به افرادي كه از كم خوني رنج مي برند توصيه مي كنند شيره انگور خانگي مصرف كنند.

 

شيره انگور اصل براي سرماخوردگي

 

شيره انگور اصل مي تواند سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و از بيماري هايي مانند سرماخوردگي جلوگيري كند. همچنين اگر علائم سرماخوردگي را در بدن خود احساس كرديد، به راحتي مي توانيد اين بيماري را با شيره انگور خانگي درمان كنيد.

 

فوايد شيره انگور خانگي در دوران بارداري

 

شيره انگور خانگي در دوران بارداري فوايد زيادي براي زنان باردار دارد. همانطور كه مي دانيد بارداري انرژي زيادي از خانم ها مي گيرد و در برخي موارد خانم ها دچار پوكي استخوان مي شوند. شيره انگور خانگي مي تواند اين شكايات را در بدن زن باردار به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

 

 

 

شيره انگور اصل و فشار خون

 

فشار خون بالا يك بيماري مزمن و خطرناك است كه گاهي منجر به ايست قلبي ناگهاني مي شود. شيره انگور اصل مي تواند فشار خون شما را تا حد زيادي كنترل كند. شيره انگور اصل حاوي پتاسيم است، بنابراين به كاهش فشار خون كمك مي كند.

 

 

 

خواص شيره انگور خانگي با ليمو

 

شيره انگور اصل با ليمو مي تواند خواص دارويي زيادي براي سلامت بدن شما داشته باشد. به عنوان مثال، شيره انگور اصل با ليمو سرماخوردگي را در بدن شما درمان مي كند و سيستم ايمني بدن شما را تقويت مي كند.

 

خواص شيره انگور خانگي با شير

 

شيره انگور اصل و شير داراي خواص فراواني هستند و هر دو حاوي مقدار زيادي آهن و كلسيم هستند كه از پوكي استخوان، بيماري شايع ميانسالان و جوانان، پيشگيري مي كند. شيره انگور خانگي و شير حاوي بيشترين ويتامين هستند. و پروتئين هاي ضروري بدن را تامين كند.

 

شيره انگور خانگي طبيعي

 

شيره انگور خانگي خاصيت بسيار گرمي دارد. شيره انگور خانگي فوايد زيادي براي افرادي دارد كه در فصل سرما از سرماي شديد رنج مي برند، همه اينها به دليل طبيعت گرمايي آن است. شيره انگور خانگي نيز سرشار از انرژي است و مي تواند انرژي مورد نياز بدن را تامين كند.

 

خريد شيره انگور ملاير

 

بدون شك همه ما مي دانيم كه شيره انگور مرغوب همان شيره انگور خانگي است. براي خريد شيره انگور ملاير بهترين فروشگاه ايران را در اين بخش برايتان قرار داديم تا بدون دغدغه آن را تهيه كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۸:۳۳ توسط:sam موضوع:

قبل از رفع موهاي زائد با دستگاه ليزر چه اقدامي كنيم ؟

قبل از انجام هر نوع عملي شما بايد آگاهي مناسبي به فرآيند پزشكي مد نظر داشته باشيد. استفاده از دستگاه ليزر دايود براي رفع موهاي زائد نيز از اين قاعده مستثني نيست. شايد شما انتظار داشته باشيد كه با استفاده از دستگاه ليزر همه موهاي بدن خود را رفع كنيد اما در واقع اين فرآيند به همين سادگي نخواهد بود. پيشنهاد مي‌كنيم كه در ابتدا به كلينيك معتبر مراجعه كنيد كه معتبر و شناخته شده هستند. در ادامه با نكاتي اشاره مي‌كنيم كه قبل از استفاده از دستگاه ليزر براي رفع موهاي زائد بايد به آن توجه داشته باشيد.

برخي ويتامين‌ها را مصرف نكنيد

پيشنهاد مي‌شود كه قبل از انجام عمل ليزر از داروهاي رقيق كننده خون استفاده نكنيد. همچنين پيشنهاد مي‌شود كه در حالت كلي از ويتامين E قبل از درمان به صورت گسترده خودداري كنيد. استفاده از اين ويتامين مي‌تواند روي فرآيند درمان تاثير منفي بگذارد.

دوري از مواد آرايشي

پزشك‌ها پيشنهاد مي‌كنند كه قبل از درمان با استفاده از دستگاه‌ ليزر به هيچ عنوان از لوازم آرايشي استفاده نكنيد. وجود لوازم آرايشي مي‌تواند روي جذب نور و انرژي ليزر تاثيرگذار باشد. وجود لوازم آرايشي همچنين مي‌تواند روي فرآيند درماني تاثيرگذار بوده و باعث به وجود آمدن عوارض جانبي ناخوشايند شود.

از عطر يا ادكلن دوري كنيد

قبل از جلسه درماني نبايد از عطر يا ادكلن استفاده كنيد. اگر اينكار را انجام داديد، حتما با دقت زياد آنها را از روي پوست پاسازي كنيد. عطر به خاطر ساختار خاص خود باعث مي‌شود كه نور ليزر به خوبي وارد سطح پوست نشود. بدين ترتيب شاهد نتيجه مناسبي بعد از عمل نخواهيد بود. پيشنهاد مي‌شود كه يك روز قبل از درمان به هيچ عنوان از عطر يا ادلكن استفاده نكنيد.

عادت ماهيانه و استفاده از دستگاه ليزر

به خاطر افزايش حساسيت در مقابل درد در اين دوره، استفاده از ليزر به هيچ وجه پيشنهاد نمي‌شود. پزشكان پيشنهاد مي‌كنند كه درمان ليزر بعد از اتمام دوران عادت ماهيانه انجام شود. البته اين مورد پيشنهادي براي كاهش حس درد است و شما مي‌توانيد از ليزر در دوران عادت ماهيانه استفاده كنيد اما بايد درد بسيار زيادي را تحمل كنيد.

مصرف آنتي بيوتيك و استفاده از دستگاه ليزر

آنتي بيوتيك‌ها به صورت كلي باعث مي‌شوند كه حساسيت به نور بيش از پيش افزايش پيدا كند. افزايش حساسيت در حين عمل ليزر باعث مي‌شود كه شاهد عواض جانبي بيشتري باشيد. همچنين ممكن است عوارض جانبي بسيار نادري بعد از درمان در پوست شما ظهور كند. از اين عوارض مي‌توان به اسكار، تاول، سوختگي و حتي تب اشاره كرد. اگر از آنتي بيوتيك استفاده مي‌كنيد قبل از درمان آن را با پزشك مطرح كنيد. اگر در ميان جلسات درماني مجبور به استفاده از آنتي بيوتيك شديد، بايد جلسات درماني دوباره زمان بندي شوند يا شما مصرف آنتي بيوتيك را قطع كنيد.

https://alexdiode.ir/%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۵۵ توسط:sam موضوع:

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

در سال‌هاي اخير استفاده از ديوار سبز در طراحي داخلي و محوطه سازي روند رو به رشدي داشته است. ديوار سبز را با سه وجه به‌هم‌پيوسته مي‌توان شناخت: چيستي؟ چرايي؟ و چگونگي؟ در بحث چيستي به تعريف ديوار سبز و انواع آن مي‌پردازيم. در بحث چرايي با مزاياي ديوار سبز و كاربردهاي گسترده آن آشنا مي‌شويم. در بحث اجرا، چگونگي ساخت گرين وال و پيش‌نيازهاي آن را از ديد يك مجري ديوار سبز بررسي مي‌كنيم. تا انتها با ما همراه باشيد.

 

 

مقدمه

انبوه مزاياي حضور گياهان در محيط پيرامون ما، باعث شده به وجود آن‌ها علاقه‌مند و حتي وابسته شويم. گاهي گياهان را به‌صورت طبيعي و خودرو در محيط اطرافمان مي‌بينيم و بهره‌مند مي‌شويم. گاهي وقت‌ها بر اساس نقشه شهري و توسط شهرداري آن‌ها را در محوطه سازي و طراحي فضاي سبز شهري استفاده مي‌كنيم. گاهي هم در خانه خود گلدان‌هاي كوچكي را پرورش مي‌دهيم و از آن‌ها مراقبت مي‌كنيم. و البته در مواردي هم به كمك متخصصين، گياهان را با سبك زندگي مدرن پيوند مي‌زنيم. در اينجاست كه شركت ايده سبز به‌عنوان طراح و مجري طراحي بيوفيليك در ايران وارد عمل مي‌شود.

ديوار سبز يك روش‌ مدرن براي ايجاد باغچه‌هاي زنده است كه بر اساس نياز انسان امروزي شكل گرفته. خانه‌هاي كوچك، طبيعت به حاشيه رفته و آلودگي رو به گسترش ما را مجبور به خلق روش‌هاي بهره‌ورتر كرده. ديوار سبز يك تكنيك با بهرهوري بالا براي طراحي فضاي سبز داخلي و خارجي است. در اين مطلب از سه بعد به بررسي ديوار سبز مي‌پردازيم. چيستي ديوار سبز؟ چرايي ديوار سبز؟ و چگونگي اجراي آن؟

چيستي؟ | ديوار سبز چيست؟

اين تعريفي است كه مركز ديوار سبز دانشگاه استافوردشاير از ديوار سبز يا گرين وال ارائه كرده است:

"يك پوشش گياهي كه در مجاورت و يا روي يك سطح عمودي واقع مي‌شود"

اين يك تعريف كلي و كاملاً صحيح است. ديوار سبز يا گرين وال يك ديوار طبيعي يا گاها مصنوعي است كه به آن باغ عمودي هم مي‌گويند. ديوار سبز، سازه‌اي است كه گونه‌هاي گياهي متنوع به آن متصل شده و يك باغچه متراكم را به وجود مي‌آورند. در ديوار سبز گياهان اغلب در بستر رشدي متشكل از خاك، سنگ يا آب كاشته مي‌شوند. ازآنجايي‌كه بيشتر انواع ديوار سبز داراي پوشش گياهي زنده هستند، مجهز به سيستم‌هاي آبياري داخلي خواهند بود. البته گونه‌هاي خاصي از ديوار زنده هم وجود دارد كه به سيستم آبياري نيازمند نيست. ما در ديوار سبز خزه‌ اي يا ماس وال نيازي به آبياري نداريم. موضوع آبياري گياهان مصنوعي در ديوار سبز مصنوعي هم كه به‌كل منتفي است.

ديوار سبز در انواع نيمه‌هوشمند و هوشمند ساخته مي‌شود. گرين وال هوشمند و فعال اغلب شبيه به ديوارهاي سبز معمولي به نظر مي‌رسد. اما به دليل استفاده از هوش مصنوعي و فناوريهاي نوين اهداف بزرگ‌تري را دنبال مي‌كند. ويژگي اصلي يك ديوار زنده هوشمند، خودكار بودن فرآيند نگه‌داري و پرورش همچنين افزايش بهره‌برداري از سيستم است.

بحث انواع ديوار سبز كمي پيچيده است. ديوار سبز را با سناريوهاي مختلفي مي‌توان گروه‌بندي كرد. مثلاً بر اساس طبيعي بودن يا نبودن! بر اساس ثابت يا متحرك بودن! بر اساس نحوه اجرا! و البته يكي از روش‌هاي گروه‌بندي انواع ديوار سبز بر اساس بستر نگه‌دارنده است كه به شكل زير خواهد بود:

  • ديوار سبز كابلي
  • ديوار سبز مدولار
  • ديوار سبز شبكه‌اي
  • ديوار سبز نمدي
  • ديوار سبز هيدروپونيك

چرايي؟ | مزاياي ديوار سبز چه هستند؟

m10_8s80.jpg

ساخت يك ديوار سبز طبيعي مزاياي زيادي دارد. اول‌ازهمه، نمي‌توان مزاياي بصري و زيبايي ديوار سبز را ناديده گرفت. قطعاً گرين وال مي‌تواند تأثير زيادي در زيباسازي يك محيط شهري ساخته‌شده از بتن و آجر بگذارد. بنابراين جايگزين كردن ديوار سبز با برخي المان‌هاي فضاي سبز داراي بهره‌وري پايين مي‌تواند ايده خوبي باشد. بايد ادعا كنيم كه مزاياي ديوار سبز بسيار گسترده‌اند اما مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه خواهيد خواند:

  • افزايش ارزش ساختمان

يكي از مهم‌ترين مزاياي ديوار سبز براي ساختمان‌ها و فضاهاي سبز خصوصي، افزايش ارزش مادي بنا است. دكوراسيون سبز به دليل طبيعي و يونيك بودن، ارزش مادي و معنوي بالايي دارد كه به ارزش بنا مي‌افزايد.

  • افزايش سرانه فضاي سبز شهري

آلودگي هوا، گرمايش زمين، افزايش روزافزون جمعيت و از بين رفتن منابع طبيعي خطر بزرگي براي نسل‌هاي آينده است. با توسل به معماري سبز و طراحي بيوفيليك مي‌توان اين روند خطرناك را كند و يا حتي متوقف كرد. افزايش سرانه فضاي سبز شهري به كمك اصول معماري سبز يك روش بهينه براي بهبود كيفيت زندگي شهري است.

  • ايجاد تهويه مطبوع در فضاهاي بسته

همان‌طور كه مي‌دانيد گياهان در كاهش دماي هوا و حفظ رطوبت محيط نقش زيادي دارند. همچنين كاهش سطح دي‌اكسيد كربن و توليد اكسيژن يكي از فعاليت‌هاي مستمر آن‌هاست. ايجاد يك سيستم سبز مي‌تواند راهكار خوبي براي جايگزيني با سيستم‌هاي تهويه مطبوع فعلي باشد. سيستم‌هاي تهويه مطبوع، هزينه بالايي براي ساختمان رقم مي‌زنند. در ساختمان‌هاي بيوفيليك گياهان با كمترين هزينه و بدون چشم‌داشت نقش يك سيستم تهويه مطبوع را ايفا مي‌كنند. در خانه‌هاي بيوفيليك سيستم هوشمندي براي رشد گياهان فراهم مي‌شود به شكلي كه گياه همچون سنگ، سيمان و فلز به جزئي از ساختمان بدل مي‌شود. البته جزئي زنده از آن! در ساختمان‌هاي بيوفيليك يك بازي برد-برد شكل مي‌گيرد كه هم گياه از آن بهره‌مند مي‌شود و هم انسان.

  • ايجاد عايق حرارتي و صوتي

همان‌طور كه اشاره كرديم گياهان دماي محيط را تعديل مي‌كنند. ديوار سبز مي‌تواند در حكم يك عايق حرارتي عمل كند و مانع هدر رفت انرژي در محيط شود. از سوي ديگر ديوار سبز صداهاي مزاحم محيط را جذب كرده و از آستانه شنوايي ما دور كنند. به‌اين‌ترتيب يكي از مزاياي ديوار سبز را مي‌توان كاهش نويز و صداهاي مزاحم دانست. يك شهر سبز يك شهر آرام و بدون آلودگي صوتي خواهد بود.

چگونگي؟ | نكاتي درباره طراحي و اجراي ديوار سبز

ديوار سبز كاربرد گسترده‌اي در طراحي فضاي سبز و طراحي دكوراسيون داخلي دارد. مي‌توانيد ديوار سبز را در فضاي بسته‌ي منزل، محل كار يا اتاق‌خوابتان داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آن را در فضاهاي باز همچون تراس سبز (تراس گاردن)، پشت بام سبز (روف گاردن) و در فضاي سبز شهري (لنداسكيپ) پياده كنيد. براي ساخت ديوار سبز به چند جزء اصلي نياز داريد. باوجود اين اجزاء مي‌توان يك گرين وال را طراحي كرد و مابقي موارد در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرند:

  • ديواري با موقعيت مناسب
  • يك پنل براي سوار كردن اجزاء گرين وال
  • گلدان
  • بذر يا قلمه گياه موردعلاقه‌تان

اگر فضاي مشخصي براي گرين وال در نظر داريد، شركت مجري ديوار سبز تناسب آن را با طرح موردنظر شما بررسي مي‌كند. اگر مشكلي براي اجرا وجود نداشت طرح اوليه و نوع ديوار سبز مشخص مي‌شود. گياهان مناسب ديوار سبز تهيه شده و تيم اجرايي دست بكار مي‌شوند. ايده سبز براي پروژه‌هاي خاص امكان طراحي سه بعدي فضاي سبز را نيز در نظر گرفته. به كمك طراحي 3D فضاي سبز شما مدل‌سازي پروژه را پيش از اجرا خواهيد ديد.

مرحله بعدي در پياده سازي ديوار سبز، ايجاد ساختار اجرايي و زيرسازي است. بسته به اينكه ديوار سبز به‌صورت پرتابل باشد يا ثابت فرآيند زيرسازي متفاوت است. گاهي به دليل امكان نشت رطوبت بايستي ديوار يا سطوح را عايق‌بندي كرد. گاهي نيز به دليل مقاومت پايين سطح نگه‌دارنده نياز به مقاوم‌سازي خواهد بود.

گام بعدي در اجراي گرين وال پياده سازي پنل است كه مابقي اجزاء روي آن سوار مي‌شوند. ايجاد گلدان يا سلول‌هايي براي پرورش گياه نيز ضروري خواهد بود. در انتخاب گياه مناسب براي ديوار سبز بهتر است كه با مجري ديوار سبز خود مشورت كنيد. بسته به شرايط جغرافيايي و ويژگي‌هاي ديوار سبز شما، نوع گياه مشخص مي‌شود. استفاده از گياهان بومي و هميشه‌سبز مي‌تواند انتخاب خوبي باشد تا هم ديوار زيباتري داشته باشيد و هم طول عمر گرين وال افزايش پيدا كند. استفاده از گياهاني چون ياسمن، كروتون، هوستا، مارانتا، ويرزيا، بيلبرجيا، پتوس، سرخس و ... در ديوار سبز مرسوم است. بااين‌حال از تنوع بالايي از گياهان سبز در ديوار سبز مي‌توانيد استفاده ببريد.

صحبت پاياني

كمي خلاقيت و تخصص به شما براي داشتن ديوار سبز موردعلاقه‌تان كمك مي‌كند. شركت ايده سبز به‌صورت تخصصي درزمينه‌ي طراحي و اجراي ديوار سبز طبيعي و مصنوعي فعال است. ساير خدمات ما شامل محوطه آرايي، طراحي و اجراي روف گاردن يا بام سبز، ساخت پرگولا، آلاچيق و تراس گاردن مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926 و 02177245295 با ما تماس بگيريد. رسالت ما افزايش كيفيت زندگي و پياده‌سازي ايده‌هاي سبز همشهريانمان است.

منبع: سايت عروس بهار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۲۷ توسط:sam موضوع:

بازار فاركس چيست؟

بازار فاركس چيست؟

 

 

بازار فاركس چيست؟ بزرگترين بازار مالي دنيا بازار فاركس هست كه روزانه تيلياردها دلار پول در آن بازار جابه جا ميشود و افراد زيادي به موفقيت ميرسند. شما ميدانيد اين بازار چيست؟

امروزه در سراسر دنيا بازارهاي مالي فوق العاده و مدرني ايجاده شده است كه پتانسيل درآمدزايي خارق العاده اي دارند. به عنوان مثال روزانه حجم مالي بازار بورس آمريكا تقريبا صدميليون دلار است كه عدد سرسام آوري هست و به راحتي ميتواند اقتصاد چند كشور را زير و رو كند. اما بازارهاي مالي انواع مختلفي دارند كه همه آن ها فوق العاده هستند و زندگي ميليون ها انسان را در طول تاريخ زير و رو كردند. به طور كلي امروز دو نوع بازار مالي وجود دارد:

 

    بازارهاي سنتي

    بازارهاي جديد و مشتقه

 

بازار هاي سنتي كاملا مشخص هستند و در آمريكا بازار بورس و اوراق قرضه به عنوان بازار سنتي شناخته ميشود و حجم بسيار زيادي دارد. در حدي كه تقريبا تمامي مردم آمريكا در اين بازارها سرمايه گذاري ميكنند و پول زيادي رو جا به جا ميكنند. اگر دوست داريد راجع به اينكه اين بازار سنتي بورس چگونه به وجود آمده حتما به لينك زير سري بزنيد تا اطلاعات جذاب و كاملي راجع به اينكه چي شد كه بازار سهام به وجود آمد را ربه دست آوريد. اما بازارهاي نوظهور كه بازار مشتقه نوعي از اين بازارها هستند چيستند و چگونه به وجود آمدند؟

بازار فاركس چيست؟

 

اگه براتون سواله كه بازار فاركس چيست و در بازار فاركس چه چيزهايي معامله ميشوند، حتما اين قسمت خيلي به درد شما ميخورد. ساليان دور و دراز كه بازارهاي بورس ايجاد شدند، سپس بعد از آن ها بازارهاي آتي،  CFD و فاركس از بازارهاي سنتي الگو گرفتند و بازارهاي جديدي در دنيا به وجود آمد كه امروزه همه اونا رو به عنوان بازار فاركس ميشناسند.

 

 

اما همه اين ها فاركس نيستند؟ آموزش فاركس يعني چه؟

كارگزاري هاي فاركس هنگامي كه ميخواهند شركت خود را معرفي كنند ميگويند كه ما كارگزاري فاركس هستيم و تمامي جفت ارزها، سهام هاي آمريكا، ارزهاي ديجيتال، طلا، نفت ، شاخص هاي بورس و هزاران دارايي ديگر را داريم  و شما ميتوانيد آن ها را معامله كنيد.

https://llk.dk/2ppr38

http://s.ecmaps.de/Q0M6c

https://cutt.ly/IAoqfPs

 

بله اين ها تمام چيزي هست كه شما ميتوانيد در يك كارگزاري فاركس معامله كنيد، اما الزاما همه اين ها بازار فاركس نيستند. چرا؟ بازار فاركس مخفف كلمه Foreign exchange  يا تبادل ارز خارجي هست كه به صورت Forex  نوشته ميشود. در اين بازار ما برابري ارزهاي مختلف را ميتوانيم در برابر هم معامله كنيم.

 

چگونه؟

 

براي مثال فرض كنيد كه شما 100000 يورو داريد و ميخواهيد آن را به دلار تبديل كنيد. در ازاي هر يك يورو شما چه قدر بهتان دلار ميدهند؟ بله ما نياز به يك نرخ تبديل و يا Exchange rate  داريم.

نرخ تبديل يا Exchange rate چيست؟

 

نرخ تبديل يورو به دلار به شما ميگويد كه در ازاي هر يك يورويي كه شما داريد، 1.13 دلار به شما تعلق ميگيرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

 

نرخ تبديل يورو به دلار به شما ميگويد كه در ازاي هر يك يورويي كه شما داريد، 1.13 دلار به شما تعلق ميگيرد.

Exchange rate EUR/USD= 1.13

Each 1 euro= 1.13$

اين بدان معناست كه شما 100،000 يوروتان را مي‌توانيد با 113،000 دلار تعويض كنيد. و اين است بازار فاركس. بازاري است كه شما مي‌توانيد در آن تمامي برابري ارزهاي مختلف را دربرابر هم معامله كنيد. در ادامه بيشتر راجع به اينكه فاركس چيست و چگونه ميتوانيم در آن معامله كنيم و سود كنيم و ثروتمند شويم توضيح ميدهيم؟

منبع :  https://itbfx.com 

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/marthameyer4/

https://nikotahlil.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/t511hb/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D9%81%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%B3/

https://myspace.com/marthameyer4

https://unsplash.com/@marthameyer4

https://www.liveinternet.ru/stat/nikotahlil.com/

https://www.pinterest.com/marthameyer4/_saved/

https://www.behance.net/marthameyer

https://disqus.com/by/marthameyer4/about/

https://en.gravatar.com/nikotahlil

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۰:۲۳ توسط:sam موضوع:

همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۴۲ توسط:sam موضوع:

خريد لوازم آرايش عروس

خريد لوازم آرايش عروس

يكي از كارهاي لذت بخش و البته پر هزينه كه عروس و دامادها قبل از عروسي انجام مي دهند، خريد لوازم آرايشي لازم است. امروزه به دليل هزينه زياد و كمبود وقت، توصيه مي شود اقلام كاربردي و ضروري خود را از فروشگاه هاي اينترنتي معتبر خريداري كنند. در چاپار آنلاين ليستي از اقلام ضروري و كاربردي بهداشتي و زيبايي براي انتخاب و خريد با توجه به نياز و بودجه خود آورده شده است.

m2_kzqs.jpg

 

لوازم آرايشي صورت:

پرايمر

اولين محصولي كه براي شروع آرايش به آن نياز داريد استفاده از پرايمر است كه بايد بسته به نوع پوست خود (چرب، خشك، معمولي) خريداري كنيد. پرايمر پايه آرايش شما است كه منافذ و خطوط ريز روي صورت را كاهش مي دهد و به شما كمك مي كند پوستي صاف و يكدست براي آرايشي زيبا داشته باشيد. پرايمر همچنين به ماندگاري بيشتر آرايش روي پوست كمك مي كند. پس خريد پرايمر را براي آرايش بهتر فراموش نكنيد.

 

 

كانسيلر

استفاده از كانسيلر لكه هاي تيره، قرمزي و جوش هاي سرسياه در نقاط مختلف صورت و خطوط ريز پوست را مي پوشاند و ظاهر پوست يكدست و بدون لك و تيرگي مي شود. بنابراين اگر پوست شما تيره، قرمز و لكه دار است، حتما كانسيلر مناسب با رنگ پوست خود را از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

كرم پودر

يكي ديگر از لوازم آرايشي مورد نياز كرم پودر است كه با توجه به رنگ و نوع پوست خود مناسب ترين آن را خريداري كنيد. عدم انتخاب رنگ و تناژ مناسب باعث مي شود صورت شما رنگ و حالت طبيعي خود را از دست بدهد، پس قبل از خريد كمي روي پوست دست خود امتحان كنيد تا كرم پودرتان را به درستي انتخاب كنيد.

پنكك

محصول آرايشي و بهداشتي به صورت پودري سبك كه براي صاف كردن و درخشان كردن پوست استفاده مي شود. استفاده از پنكيك باعث مات شدن نواحي براق صورت و كاهش خطوط ريز روي پوست صورت مي شود. مي توانيد به تنهايي يا روي كرم پودر استفاده كنيد.

بي بي كرم و سي سي كرم

 اگر مي خواهيد هر روز آرايش كنيد، استفاده منظم از كرم پودر مي تواند به پوست شما آسيب برساند. به همين دليل استفاده از بي بي كرم و سي سي كرم ها توصيه مي شود چرا كه اين كرم ها بافت سبكي دارند كه علاوه بر آبرساني به پوست به دليل داشتن رنگدانه ها، به خوبي روي پوست پخش شده و پوششي صاف و يكدست ايجاد مي كند با خود داشته باشيد.

پالت كانتور

اگر يك آرايشگر حرفه اي هستيد، مي توانيد يك پالت كانتور بخريد. پالت كانتور در رنگ هاي مختلف موجود است و داراي بافتي صاف و رنگدانه هاي قوي است كه به راحتي با هم تركيب مي شوند. كانتور محصولي است كه براي مدل‌سازي و مشخص كردن خطوط صورت، برجسته‌كردن و زاويه‌دهي نواحي مختلف صورت به كار مي‌رود و مي‌توان از آن در نواحي كه نياز به اصلاح دارند استفاده كرد و عيوب را با كانتور از بين برد. با رنگ ها و سايه هاي پالت، مي توانيد چشم ها، استخوان هاي گونه، چانه و گردن را مشخص كنيد.

رژ گونه

براي اينكه صورت و آرايش خود را جذاب جلوه دهيد، بايد رژگونه مناسب رنگ پوست خود را بپوشيد. رژگونه ها در انواع پودري، مايع و كرمي و در رنگ هاي مختلف و زيبا در بازار موجود است كه رايج ترين انواع آن رژگونه هاي پودري است كه مي توانيد با توجه به رنگ پوست خود (روشن يا تيره) از چاپار آنلاين خريداري كنيد و لذت ببريد.

آرايش پاك كن

پاك نكردن آرايش از روي صورت مي تواند به پوست شما آسيب برساند و باعث چروك شدن آن شود. بنابراين داشتن پاك كننده آرايش ضروري است. از پاك كننده آرايش چشم براي پاك كردن آرايش چشم و شير پاك كن براي پاك كردن آرايش صورت استفاده كنيد، سپس پوست خود را با فوم يا ژل پاك كننده بشوييد.

 

 

لوازم آرايشي لب

رژ لب

رنگ لب ها و زيبايي آن ها جلوه خاصي به صورت و آرايش شما مي بخشد، به همين دليل رژ لب يكي از لوازم آرايشي است كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد. رژ لب ها در رنگ ها و انواع مختلف ( جامد و مايع ) در بازار موجود است و شما بايد رژ لب هاي زيبا و رنگي را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب كنيد. بهتر است هميشه چندين رنگ رژ لب داشته باشيد زيرا گاهي اوقات مي توانيد آنها را با هم تركيب كنيد تا به رنگ دلخواه برسيد

 

خط لب

استفاده از رژ لب به تنهايي مي تواند ظاهري ساده و مات به آرايش شما بدهد. اگر لب هاي نازكي داريد، مي توانيد با خريد و استفاده از خط لب، لب هاي خود را بزرگتر نشان دهيد. استفاده از رژ لب از رفع چين و چروك لب جلوگيري مي كند و ماندگاري آن را افزايش مي دهد

 

بالم لب

بالم لب ماده اي موم مانند است كه براي مرطوب كردن لب ها و رفع خشكي لب ها استفاده مي شود. قبل از زدن رژ لب، بهتر است مقداري بالم لب را به لب هاي خود بزنيد تا رطوبت آن حفظ شود

آرايش چشم

كانسيلر چشم

براي اينكه آرايش چشم بي نقص باشد، بايد زيرسازي مناسبي داشته باشيد. براي اين كار بايد يك اصلاح كننده متناسب با رنگ پوستتان داشته باشيد. با كمك كانسيلر، تون تيره و كدر و چين و چروك دور چشم پوشانده شده و براي آرايش آماده مي شود. كانسيلرها در انواع مايع، كرم، استكي و مدادي موجود هستند.

 

پرايمر چشم

پرايمر يك محصول آرايشي مايع يا كرم است كه روي پلك ها براي پوشاندن سياهي و خطوط ريز دور چشم استفاده مي شود و آرايش چشم به خصوص سايه چشم صاف، يكدست و تميز است.

 

ريمل چشم

از ريمل براي پرپشت كردن، پركردن و بلند كردن مژه ها استفاده مي شود و ظاهر و زيبايي خاصي به چشمان شما مي بخشد. ريمل يكي از اصلي ترين لوازم آرايشي است و بدون آن آرايش چشم شما كامل نخواهد بود.

حتي اگر آرايش زيادي نداريد، باز هم بايد يك ريمل خوب در كيف آرايش خود داشته باشيد.

 

خط چشم

استفاده از خط چشم حالت چشم و صورت را تغيير مي دهد و به همين دليل در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. خط چشم براي درشت تر نشان دادن چشم ها استفاده مي شود و انواع مختلفي در بازار وجود دارد: خط چشم ماژيكي، مايع مويي، مدادي، سايه‌اي و ژله‌اي.

بهتر است يكي از انواع آن را از فروشگاه اينترنتي چاپار آلاين با توجه به نياز و مهارت خود در زمينه آرايش تهيه كنيد.

 

مداد چشم

يكي ديگر از ابزارهاي آرايش چشم استفاده از خط چشم است كه در زيباتر شدن چشمان شما موثر است. برخي به دليل سهولت و سهولت استفاده به جاي خط چشم از مداد چشم استفاده مي كنند. خط چشم در رنگ هاي مختلف موجود است كه مي توانيد هم در خارج از چشم، هم روي پلك و هم در داخل چشم خود استفاده كنيد. يكي از رايج ترين رنگ هاي خط چشم كه بايد در كيف آرايش خود داشته باشيد مشكي و قهوه اي است.

سايه چشم

مهمترين قسمت آرايش چشم استفاده از سايه چشم است كه در بين خانم ها طرفداران زيادي دارد. سايه زدن باعث زيباتر شدن چشم ها و رفع عيوب و عيوب احتمالي مي شود. استفاده از سايه هاي مخصوص و مناسب با رنگ چشم و پوست، زيبايي چشمان شما را بيشتر كرده و به صورت و آرايش شما رنگ، درخشندگي و روحيه مي بخشد. به همين دليل استفاده از سايه چشم در آرايش توصيه مي شود. سايه چشم در انواع پودري، كرمي، مايع، مدادي و ... موجود است.

 

فرمژه

اگر مژه هاي كوتاه يا كم حالت داريد، مي توانيد از فر كننده استفاده كنيد تا آنها را بلندتر و پرپشت تر نشان دهيد. فر كردن و حالت دادن به مژه هاي خود قبل از زدن ريمل ظاهري زيباتر به آن ها مي بخشد.

 

مژه مصنوعي

چشم ها و مژه ها زيبايي چهره و آرايش شما را جذاب تر مي كنند. امروزه استفاده از مژه هاي مصنوعي براي بلند كردن و پركردن مژه ها و پرپشت نشان دادن آن ها بسيار رايج شده است. با توجه به وضعيت چشم ها و سبك آرايش خود مي توانيد مناسب ترين مدل مژه مصنوعي را از چاپار آنلاين خريداري كنيد تا بدون نياز به آرايشگر به راحتي چشم هاي خود را در منزل زيبا كنيد.

لوازم آرايشي ابرو

ريمل يا ژل ابرو

خريد و استفاده از ريمل ابرو، ابروهاي شما را پرتر مي كند و آن ها را زيبا و مرتب مي كند. ريمل ابرو در انواع مختلف (بي رنگ، رنگي، تقويت كننده) و با فرمول هاي مختلف در بازار موجود است و انواع رنگي آن مي تواند جايگزين مناسبي براي جلوگيري از رنگ آميزي مداوم ابروها و ريزش ابرو باشد.

 

سايه ابرو

اين ابزار آرايشي كه شبيه سايه چشم و پودر معمولي است، براي پركردن ابروهاي نازك، كم حجم، نازك يا شديدا موج دار استفاده مي شود تا ظاهري طبيعي به ابروهاي شما بدهد. سايه هاي ابرو به طور كلي در رنگ هاي قهوه اي روشن و تيره، تك رنگ، دو رنگ يا چهار رنگ در بازار موجود است كه مي توانيد از چاپار آنلاين خريداري كنيد.

لوازم آرايش و مراقبت از ناخن

كرم دست

براي جوانسازي پوست دست بايد از كرم دست مخصوص استفاده كنيد. اين كرم بايد پوست دست هاي شما را مرطوب كرده و آنها را نرم كند.

 

لاك ناخن

براي زيباتر شدن دست ها مي توانيد از لاك ناخن مات يا براق استفاده كنيد. امروزه لاك در رنگ هاي متنوعي موجود است، اما توصيه مي شود براي رفع نياز به رنگ هاي ديگر، لاك قرمز را در كيف آرايش خود داشته باشيد. هنگام خريد لاك به تمركز و برس زدن دقت كنيد و لاك هايي بخريد كه زود خشك شوند و ظاهري يكدست روي ناخن هاي شما ايجاد كنند.

 

لاك پاك‌كن

براي پاك كردن لاك ناخن، داشتن يك پاك كننده ضروري است، بنابراين هميشه آن را در كيف آرايش خود ببريد. امروزه دو مدل لاك پاك كن (استوني و غير استوني) وجود دارد. لاك پاك كن هاي استوني اثر پاك كنندگي قوي تري دارند، اما ناخن ها را خشك مي كنند و نسبت به پاك كننده هاي ناخن غير استوني كه عموماً به صورت پد در دسترس هستند، گزينه ملايم تر و بهتري براي استفاده مكرر هستند.

 

ست مانيكور ناخن

براي صرفه جويي در وقت و هزينه، توصيه مي شود يك ست مانيكور خريداري كنيد تا بتوانيد ناخن هاي خود را در خانه حالت دهيد و مرتب كنيد. ست مانيكور شامل قيچي، ناخن گير، سوهان و بافر ناخن، پوشر كوتيكول، گوشت‌گير يا نيپر، روغن و مرطوب كننده‌هاي مخصوص ناخن مي باشد.

پيشنهاد ما خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني براي ست عروس با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا  ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين است.

خريد لوازم آرايشي

خريد لوازم مراقبت پوست

خريد لوازم بهداشتي

خريد عطر و ادكلن

https://www.ted.com/profiles/31868525
https://www.behance.net/danisama92
https://akashfras5.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-91
https://www.twitch.tv/akashfras5
https://www.openstreetmap.org/user/AkashFras5
https://www.tripadvisor.com/Profile/C9270PCdanis
https://www.4shared.com/u/yekkPXFe/AkashFras5.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28168060

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۱۴ توسط:sam موضوع: